Píšeme Boldem blog

Jak vytvořit kampaň?

Publikováno 2 min. čtení

Random picture from Picsum

Nejdříve kliknete na Vytvořit první kampaň. Příště, až budete tvořit kampaň, kliknete na tlačítko Vytvořit kampaň. 

Pro začátek vytvoříme kampaň Klasickou.

V prvním kroku kampaně si kampaň pojmenujeme, oznámíme příjemcům, kdo jim píše, a kam mají odpovědět.

V druhém kroku kampaně nastavíme příjemce. Užitečným pomocníkem je segmentace. Díky ní můžeme uživatele filtrovat podle dat, aktivity a podmínky různě kombinovat.

Pro tvorbu první kampaně si vybereme Chytrý drag and drop editor, který nám pomůže vytvořit krásný newsletter s minimálními počítačovými znalostmi. Bloky jde různě mazat, přidávat a měnit jejich pořadí. Pokud přidáte do systému datový zdroj, můžete jednoduše přidávat obrázky a produkty bez složitého vypisování. V tomto kroku jde také nastavit nová cena, stará cena, sleva apod. Velmi důležité je tlačítko Uložit.
U obrázku nezapomínejte na alternativní popisek. V možnostech šablony si pak můžete vytvořit textovou verzi, která pomůže zjistit zákazníkům se starším editorem, co jim chcete sdělit. Pokud se chcete naučit s editorem a systémem během dvou hodin, můžete si u nás objednat školení, které vytvoříme na míru. 

V závěrečném kroku pak můžete kampaň zkontrolovat, na kolik e-mailů se posílá nebo si ji nechat ohodnotit ve SPAM testu.

Autor: Anaëlle
Publikováno: 17. listopadu 2021

Jste připraveni?

Je to snadné. Začít můžete rovnou.

Vyzkoušejte Boldem

  • Lidé chatují na obchodní schůzce
  • Prodavačka v obchodě s oblečením
  • Portrét mladé ženy
  • Lidé, kteří se účastní konference
  • Automechanici
  • Tým sjíždí řeku během raftingu
  • Žena se usmívá před notebookem
  • Muž přemýšlí v kanceláři
  • Zubařka a její pacientka
  • Rodina v poli
  • Farmář drží dýně
5 důvodů, proč se e-mailing vyplatí

18. května 2022

5 důvodů, proč se e-mailing vyplatí

Máte napnuté rozpočty a vedení po vás chce škrty v marketingovém rozpočtu? My vám nabízíme 5 důvodů, proč se e-mailing vyplatí podporovat i v těchto dobách. 5 důvodů, proč se e-mailing vyplatí: Vysoká návratnost investic…

E-commerce

10. května 2022

E-commerce v česku a proč začít s e-mail marketingem?

Lidé stále více nakupují zboží a služby přes internet a do budoucna se tento trend jen tak nezmění. Potvrzuje to především obrat české e-commerce (elektronického obchodování), který již dosáhl 62 miliard…

Jak budovat e-mailové databáze

28. dubna 2022

Jak budovat e-mailové databáze?

E-mailová databáze vám pomůže komunikovat s publikem napřímo. Což je největší výhoda e-mail marketingu. Žádný jiný marketingový nástroj vám toto nenabídne. Nicméně, abyste mohli tuto výhodu využívat, musíte mít k dispozici e-mailové adresy zákazníků. Databáze e-mailových adres musí…