Nejdříve kliknete na Vytvořit první kampaň. Příště, až budete tvořit kampaň, kliknete na tlačítko Vytvořit kampaň.
Pro začátek vytvoříme kampaň Klasickou.
V prvním kroku kampaně si kampaň pojmenujeme, oznámíme příjemcům, kdo jim píše, a kam mají odpovědět.
V druhém kroku kampaně nastavíme příjemce. Užitečným pomocníkem je segmentace. Díky ní můžeme uživatele filtrovat podle dat, aktivity a podmínky různě kombinovat.
Pro tvorbu první kampaně si vybereme Chytrý drag and drop editor, který nám pomůže vytvořit krásný newsletter s minimálními počítačovými znalostmi. Bloky jde různě mazat, přidávat a měnit jejich pořadí. Pokud přidáte do systému datový zdroj, můžete jednoduše přidávat obrázky a produkty bez složitého vypisování. V tomto kroku jde také nastavit nová cena, stará cena, sleva apod. Velmi důležité je tlačítko Uložit. U obrázku nezapomínejte na alternativní popisek. V možnostech šablony si pak můžete vytvořit textovou verzi, která pomůže zjistit zákazníkům se starším editorem, co jim chcete sdělit. Pokud se chcete naučit s editorem a systémem během dvou hodin, můžete si u nás objednat školení, které vytvoříme na míru.
V závěrečném kroku pak můžete kampaň zkontrolovat, na kolik e-mailů se posílá nebo si ji nechat ohodnotit ve SPAM testu.
Máte napnuté rozpočty a vedení po vás chce škrty v marketingovém rozpočtu? My vám nabízíme 5 důvodů, proč se e-mailing vyplatí podporovat i v těchto dobách. 5 důvodů, proč se e-mailing vyplatí: Vysoká návratnost investic…
Lidé stále více nakupují zboží a služby přes internet a do budoucna se tento trend jen tak nezmění. Potvrzuje to především obrat české e-commerce (elektronického obchodování), který již dosáhl 62 miliard…
E-mailová databáze vám pomůže komunikovat s publikem napřímo. Což je největší výhoda e-mail marketingu. Žádný jiný marketingový nástroj vám toto nenabídne. Nicméně, abyste mohli tuto výhodu využívat, musíte mít k dispozici e-mailové adresy zákazníků. Databáze e-mailových adres musí…