A/B kampaň vytvoříme v záložce Kampaně, klikem na Vytvořit kampaň a zvolením možnosti A/B kampaně.
Tímto postupem se dostaneme do prvního kroku, kde si zvolíme co chceme testovat, počet variant a naše varianty vyplníme.
V druhém kroku vybereme seznam příjemců, stejně jako u obyčejné kampaně.
Ve třetím kroku si pak příjemce rozdělíme, rozhodneme se, jestli nás zajímá více měření podle počtu prokliků nebo počtu otevření a za jak dlouho se má odeslat kampaň na zbytek adresátů.
Poslední krok je stejně, jako vždy kontrolní a rozesílací. Tady můžeme kampaň naposledy zkontrolovat, upravit a buď okamžitě nebo opožděně rozeslat.
Máte napnuté rozpočty a vedení po vás chce škrty v marketingovém rozpočtu? My vám nabízíme 5 důvodů, proč se e-mailing vyplatí podporovat i v těchto dobách. 5 důvodů, proč se e-mailing vyplatí: Vysoká návratnost investic…
Lidé stále více nakupují zboží a služby přes internet a do budoucna se tento trend jen tak nezmění. Potvrzuje to především obrat české e-commerce (elektronického obchodování), který již dosáhl 62 miliard…
E-mailová databáze vám pomůže komunikovat s publikem napřímo. Což je největší výhoda e-mail marketingu. Žádný jiný marketingový nástroj vám toto nenabídne. Nicméně, abyste mohli tuto výhodu využívat, musíte mít k dispozici e-mailové adresy zákazníků. Databáze e-mailových adres musí…