Píšeme Boldem blog

Instalace doplňku Shoptet pro aplikaci Boldem

Publikováno 2 min. čtení

Ikona elektrické zásuvky s logem Boldem a Shoptet

Instalace doplňku Shoptet a jeho spárování s aplikací Boldem je velice jednoduchá. Začněte tím, že si na stránkách vašeho účtu Shoptet objednáte doplněk Boldem.

Instalace pluginu Shoptet.

Po dokončení instalace na straně Shoptetu obdržíte na e-mailovou adresu e-shopu ověřovací kód:

Instalace doplňku Shoptet pro aplikaci Boldem.

Pokud již účet v systému Boldem máte, přihlaste se do něj. Jestli účet ještě nemáte, vytvořte si nový a přihlaste se.

Jak vytvořit seznam příjemců v Boldem?

Jako první si musíte vytvořit seznam příjemců, do kterého si přejete kontakty z e-shopu importovat. V případě, že jej vytvořený nemáte, přejděte do sekce Seznamy příjemců a vytvořte si nový.

Jak pracovat se seznamy příjemců
Jak pracovat se seznamy příjemců

Jak doplněk Shoptet spárovat s Boldem?

V Nastavení vyberte Propojení a klikněte na Nové propojení. Jako Typ propojení zvolte Shoptet a doplňte ověřovací kód, který vám přišel do e-mailu. V posledním poli vyberte Seznam příjemců a klikněte na Uložit.

Instalace pluginu Shoptet.
Jak propojit Boldem a Shoptet

Přibližně do jedné hodiny od dokončení propojení obou systémů proběhne první stažení dat. V současné době systém importuje jména, e-maily registrovaných uživatelů, údaje o ceníku, typ zákazníka, fakturační a doručovací adresy. Usilovně pracujeme na rozšíření doplňku o další funkce.

Jak dostat data o opuštěných košících do Boldemu?

Jakmile si doplněk Shoptet spárujete s aplikací Boldem, přejděte do Nastavení a vyberte oddíl Weby, kde uvidíte svůj e-shop.

Klikněte na tlačítko Upravit.

Nastavení opuštěného košíku v Boldem.

Dostanete se do nastavení, kde najdete kód, který musíte vložit na stránky vašeho účtu Shoptet. Kód si zkopírujte kliknutím na ikonu nacházející se vedle pole s kódem, popř. jej označte ručně a zkopírujte stiskem kláves Ctrl a C.

Nastavení opuštěného košíku v Boldem.

Přihlaste se do účtu Shoptet. Přejděte do sekce Vzhled a obsah a vyberte Editor. Na stránce Editor vzhledu klikněte na kartu HTML kód. Do pole Zápatí (před koncovým tagem BODY) vložte kód zkopírovaný z Boldem. Potvrďte dialog kliknutím na tlačítko Uložit v horní části stránky.

Vkládání scriptu z Boldem do Shoptet účtu.

Jakmile na váš e-shop začnou proudit návštěvníci, můžete v sekci Trackování aplikace Boldem sledovat jejich pohyb, uskutečněné objednávky a košíky. Zároveň můžete využít pokročilých funkcí automatizace a reagovat na chování vašich zákazníků.

Pokud budete mít jakékoli dotazy, napište nám jej Boldem a my vám rádi odpovíme.

Mohlo by Vás zajímat:

Shoptet doplněk pro aplikaci Boldem

Klára Messerschmidtová, marketingová specialistka Autor: Klára Messerschmidtová
Publikováno: 1. března 2022

Jste připraveni?

Je to snadné. Začít můžete rovnou.

Vyzkoušejte Boldem

  • Lidé chatují na obchodní schůzce
  • Lidé, kteří se účastní konference
  • Automechanici
  • Prodavačka v obchodě s oblečením
  • Rodina v poli
  • Muž přemýšlí v kanceláři
  • Žena se usmívá před notebookem
  • Zubařka a její pacientka
  • Farmář drží dýně
  • Tým sjíždí řeku během raftingu
  • Portrét mladé ženy
Emoji_a_GIFy_v_email_marketingu

29. června 2022

Emoji a GIFy v e-mail marketingu, ano či ne?

Smajlíky, veselé obličeje, emotikony, samolepky, kaomoji, emoji, stejně jako animované GIFy jsou stále více populární a používáme je prakticky každý den. Díky nim zvládáme nejen lépe vyjadřovat emoce ve svých sděleních, ale jsme rovněž pohotovější než kdy předtím.

Světové statistiky e-mail marketingu

16. června 2022

Světové statistiky e-mail marketingu

V minulém článku jsme se zabývali problematikou měření úspěšnosti e-mail marketingových kampaní. Řekli jsme si, jaké základní metriky nabízí většina mailingových nástrojů, a že je vhodné tyto informace obohatit o statistiky z Google Analytics. V dnešním článku…

Jak měřit úspěšnost e-mail marketingu?

2. června 2022

Jak měřit úspěšnost e-mail marketingu?

Využíváte v rámci firemního komunikačního mixu e-mail marketing? Pokud ano, určitě vás zajímá, jaké jsou základní metriky e-mailingu, nebo co v e-mail marketingu znamenají pojmy dobrá míra otevření a dobrý proklik. Pojďme se na tuto problematiku podívat podrobněji. Proč sledovat…