Marketing

Sledujte marketingové trendy a buďte o krok napřed před konkurencí. Od e-mail marketingu k brandu a zpět. Pracovat na digitálním marketingu se vyplatí.

Jak měřit úspěšnost e-mail marketingu?

2. června 2022

Jak měřit úspěšnost e-mail marketingu?

Využíváte v rámci firemního komunikačního mixu e-mail marketing? Pokud ano, určitě vás zajímá, jaké jsou základní metriky e-mailingu, nebo co v e-mail marketingu znamenají pojmy dobrá míra otevření a dobrý proklik. Pojďme se na tuto problematiku podívat podrobněji. Proč sledovat…

E-commerce a direct marketing

25. května 2022

E-commerce a direct marketing

E-commerce problematikou a důvody, proč začít s e-mail marketingem, jsme se zabývali v minulém článku. Dnes bychom chtěli na tento článek navázat a rozšířit jej o další formy marketingové komunikace, které direct marketing nabízí,…

Jak budovat e-mailové databáze

28. dubna 2022

Jak budovat e-mailové databáze?

E-mailová databáze vám pomůže komunikovat s publikem napřímo. Což je největší výhoda e-mail marketingu. Žádný jiný marketingový nástroj vám toto nenabídne. Nicméně, abyste mohli tuto výhodu využívat, musíte mít k dispozici e-mailové adresy zákazníků. Databáze e-mailových adres musí…

Předchozí Další

Už máte jasno?

Začněte hned