Často kladené otázky

Máte otázky? My máme odpovědi.
Na ty nejčastější přímo pod nosem.

  • Mohu si vyzkoušet Boldem?

    Ano. Stačí se zaregistrovat a můžete si zdarma vyzkoušet kompletní balíček Standard.

  • Jak nahraji svoji databázi s kontakty?

    V aplikaci Boldem zvolte “Seznamy příjemců” v nich “Přidat příjemce” a zvolte možnost “Importovat příjemce hromadně”. Podporované formáty pro import databáze kontaktů jsou: .xlsx, .xls, .csv, .txt.

  • Lze moji databázi kontaktů exportovat?

    Ano. Kontakty z Boldem můžete libovolně exportovat.

  • Mohu mít více uživatelů k jednomu účtu?

    Ano. Další uživatele můžete ke svému účtu přidat a nastavit jim práva.

  • Jak poslat rozesílku hromadných e-mailů?

    K rozeslání prvních e-mailů vede krátká cesta 4 kroků.

    1. Nastavíte DNS záznam
    2. Nahrajete databázi svých kontaktů
    3. Vytvoříte e-mail v editoru šablon
    4. Odešlete e-maily

    Kompletní návod najdete na našem blogovém článku.

  • Jak poznám, že je moje kampaň úspěšná?

    Detailní informace o své kampani najdete u každé rozesílky pod tlačítkem “Výsledky”. Pro obecný kontext lze říci, že se průměrné hodnoty otevření pohybují od 10 do 45 %. Samozřejmě záleží na každém klientovi a například jeho oboru podnikání. 20 % se považujte za průměr a běžný standard.

  • Kolik Boldem stojí?

    Kompletní ceník Boldem najdete zde.

  • Nabízí Boldem další marketingové služby?

    Ano, Boldem je komplexní nástroj pro digitální marketing. Najdete v něm jak nástroj pro e-mail marketing, tak možnost hromadných SMS či transakčních e-mailů. Další služby budou brzy následovat.

  • Co se stane, když se mi zvětší databáze kontaktů?

    Upozorníme vás na to a vyzveme vás k navýšení tarifu. Pro transakce kartou se toto děje automaticky a ostatní případy budou řešeny naším obchodním oddělením. Automatizace a transakční e-maily budou stále aktivní, přičemž kampaně jsou zastropovány aktuálním tarifem, který platíte.

  • Co je „double opt-in“?

    Je to proces, kdy nový kontakt, který se přihlásí přes formulář do vašeho seznamu, musí potvrdit odběr vašich zpráv kliknutím na odkaz v e-mailu. Je tím tak zabráněno nevyžádanému posílání na nepotvrzené e-maily a na neplatné e-maily.

  • Co je to „bounce“?

    Bounce e-maily, tedy vrácené e-maily, jsou nedoručené zprávy. Boldem dokáže sledovat i tyto nedoručené e-maily.
    Zjistí, zda se jedná o dočasný problém (např. plná e-mailová schránka), nebo trvalý problém, např. zrušený e-mail. Adresáty následně vymaže ze seznamu, takže vaše seznamy e-mailů jsou vždy aktuální. Jedná se tak o zprávy, které server příjemce z nějakého důvodu odmítl, důvody pak vidíte ve výsledcích vašich kampaní.

Otevřené know-how

Nejvhodnější e-mailingový nástroj pro Shoptet

Shoptet je skvělé e-shopové řešení pro všechny začínající i zkušené obchodníky. Nabízí 9 bezplatných šablon, které umožňují jednoduché a hlavně rychlé úpravy vašeho e-shopu. Zkušenější uživatelé mohou využít doplňků třetích stran a propojit svůj obchod s dalšími systémy, které…

Přečíst celý článek