Šetřete svůj čas

Nechte automatizace efektivně reagovat na chování návštěvníků vašeho e-shopu, aplikace, nebo webu.

Automatizace nedokončených nákupů – opuštěný košík

Zvyšte pravděpodobnost dokončení objednávky ve vašem e‑shopu nastavením automatizované kampaně, která všem nerozhodným zákazníkům automaticky připomene opuštěný košík a zvýší šanci na dokončení nákupu.

  • Jak to funguje?

    Nejefektivnější automatizovaný proces, který každý e‑shopař musí zvládnout na jedničku, je záchrana nedokončených nákupů, tedy košíků opuštěných zákazníky.

    V Boldem si snadno nastavíte automatizaci ke zpracování opuštěných košíků a zvýšíte si tak pravděpodobnost dokončení objednávek ve vašem e‑shopu.

    Princip automatizace je prostý. Čas od času zákazník zanechá svou objednávku v košíku a z nějakého důvodu e‑shop opustí (průzkumy uvádějí, že jde až o dvě třetiny všech nakupujících). Systém Boldem tohle chování jednoznačně rozpozná a spustí vámi přednastavený řetězec e‑mailů, kterými zákazníka zkusíte přilákat zpět do e‑shopu a zároveň ho motivujete, aby svou ladem zanechanou objednávku dokončil.

  • Propojení Boldem s e‑shopem

    Abyste mohli automatizaci využívat efektivně, je třeba si propojit účet Boldem s e‑shopem. Propojení je možné provést několika kliknutími pomocí doplňku pro e‑shopové platformy Shoptet, Shopify a Upgates, nebo si naprogramovat propojení vlastního e-shopu prostřednictvím Boldem API.

  • Až 70 % košíků při online nakupování zůstává opuštěných
  • Spuštěním automatizace na opuštěné košíky zvýšíte tržby
  • Nerozhodné zákazníky můžete oslovit jednou nebo více zprávami s personalizovaným obsahem
  • Do e‑mailů můžete automaticky vkládat slevové kupóny
  • Automatizace na opuštěný košík může mít libovolný počet kroků oddělený časovými intervaly a podmínkami
  • Automatizaci si můžete přímo na svém webu snadno otestovat před ostrým spuštěním

Stačí si e‑shop propojit s Boldem vložením kódu nebo nainstalováním doplňku v e‑shopové platformě (Shoptet, Upgates, Shopify, …), navrhnout jednotlivé zprávy a inteligentní systém Boldem se postará o vše ostatní za vás.

Scénář automatizace nedokončených nákupů - opuštěný košík.

Automatizace narozenin, svátků a výročí

Narozeniny, svátky, popřípadě další výročí jsou ideální příležitostí k budování vztahů se zákazníky. Udržovat však vztahy ručně není reálné, proto je tady inteligentní automatizace od Boldem, která vám umožní zákazníky oslovovat automaticky.

  • Jak to funguje?

    Inteligentní automatizace Boldem zvládne automaticky poslat e‑mail v den výročí, popřípadě libovolné množství dnů předtím. Do e‑mailů můžete automaticky doplňovat slevové kódy.

    Zákazníky, kteří obdrželi výroční e‑mail, můžete označit odpovídajícím příznakem a zároveň můžete sledovat, zda e‑mail otevřeli, klikli v něm na odkaz, popř. zda v daný den nakoupili ve vašem e-shopu.

  • Propojení Boldem s e‑shopem

    Abyste mohli automatizaci využívat efektivně, je třeba si propojit účet Boldem s e‑shopem. Propojení je možné provést několika kliknutími pomocí doplňku pro e‑shopové platformy Shoptet, Shopify a Upgates, nebo si naprogramovat propojení vlastního e-shopu prostřednictvím Boldem API.

  • Odeslání můžete nastavit na konkrétní datum a čas
  • Odesílat můžete podle interního kalendáře s českými a slovenskými křestními jmény
  • Odesílání je možné v den výročí, nebo libovolné množství dnů dříve či později
  • Kromě narozenin a jmenin můžete oslavit výročí registrace do e‑shopu, pracovní výročí zaměstnanců, státní svátky, mezinárodní svátky, či libovolné vlastní jubileum

Stačí si e‑shop propojit s Boldem vložením kódu nebo nainstalováním doplňku v e‑shopové platformě (Shoptet, Upgates, Shopify, …), navrhnout jednotlivé zprávy a inteligentní systém Boldem se postará o vše ostatní za vás.

Tvorba automatizovaného scénáře v aplikaci Boldem pro narozeniny, svátky a jiných výročí.

Přivítejte nové uživatele automaticky a osobně

Zlepšete vztahy se svými uživateli. S automatizacemi Boldem už nikdy nezapomenete poslat svým nově zaregistrovaným zákazníkům přivítání – udělá to totiž automaticky za vás!

  • Jak to funguje?

    Budování dobrého vztahu se zákazníkem začíná prvním oslovením. Pozvedněte své uvítací e‑maily na novou úroveň a pomozte svým potenciálním zákazníkům cítit se u vás dobře. Oslovte je automatickým, avšak plně personalizovaným e‑mailem ihned po registraci, nebo po přihlášení se do seznamu příjemců.

    Nabídněte jim propagační akci nebo nákupní příležitost a označte si je v seznamu příjemců podle jejich angažovanosti.

  • Propojení Boldem s e‑shopem

    Abyste mohli automatizaci využívat efektivně, je třeba si propojit účet Boldem s e‑shopem. Propojení je možné provést několika kliknutími pomocí doplňku pro e‑shopové platformy Shoptet, Shopify a Upgates, nebo si naprogramovat propojení vlastního e-shopu prostřednictvím Boldem API.

  • Uvítací zprávy můžete posílat v libovolném sledu oddělené časovými prodlevami
  • Zprávy můžete automaticky obohatit o slevové kódy
  • Systém Boldem rozpozná pohlaví vašeho zákazníka a pomůže vám jej automaticky oslovit jménem nebo příjmením ve správném tvaru
  • Příjemce zpráv si můžete označit příznakem podle jejich reakcí na odeslané zprávy

Stačí si propojit web s Boldem pomocí krátkého kódu, navrhnout přivítací zprávu, přiřadit seznam příjemců, vytvořit formulář a systém Boldem se postará o vše ostatní za vás.

Scénář automatické Welcome kampaně v Boldem.

Automatické reaktivační kampaně

Motivovat vaše dřívější zákazníky k dalším nákupům je s reaktivačními automatizacemi Boldem hračka!

  • Jak to funguje?

    Podobně jako je potřeba zachraňovat opuštěné košíky, je třeba si hýčkat i dřívější zákazníky. Jediným nákupem to přece nekončí! V Boldem si snadno nastavíte automatizační proces o libovolném množství kroků, který na základě vámi zadaných parametrů obešle všechny zákazníky, kteří u vás nakoupili v minulosti, ale už se nějakou dobu neukázali.

    Můžete si nastavit libovolný časový rozptyl mezi zprávami, poslat svým zákazníkům slevový kód, nebo se jich pravidelně ptát na jejich zkušenost s vaším obchodem. Fantazii se meze nekladou.

  • Propojení Boldem s e‑shopem

    Abyste mohli automatizaci využívat efektivně, je třeba si propojit účet Boldem s e‑shopem. Propojení je možné provést několika kliknutími pomocí doplňku pro e‑shopové platformy Shoptet, Shopify a Upgates, nebo si naprogramovat propojení vlastního e-shopu prostřednictvím Boldem API.

  • Reaktivační zprávy můžete posílat v libovolném sledu a s libovolnými časovými prodlevami
  • Jednotlivé zprávy můžete automaticky obohatit o slevové kódy
  • Správně vyskloňované oslovení za vás vyřeší Boldem, který automaticky rozpozná pohlaví zákazníka
  • Příjemce zpráv si můžete označit příznakem podle jejich reakcí na přijaté zprávy – snadno tak získáte přehled o aktivních klientech, kteří vám přinášej největší zisky

Stačí si propojit web s Boldem pomocí kódu, navrhnout zprávy a vše ostatní za vás zařídí systém Boldem!

Scénář automatické reaktivační kampaně v Boldem.