Propojení Shoptet Premium s Boldem

Abyste mohli z dat opravdu těžit, nestačí je jen sbírat. Největší sílu mají, když s nimi dokážete správně pracovat. A přesně to díky propojení Shoptet Premium a Boldem zvládnete. Všechna nasbíraná data se v reálném čase ukládají do Boldem a díky tomu pak můžete vytvářet strategie a scénáře, které přinesou skutečné výsledky.

Výhody propojení Shoptet Premium s Boldem

Aktuální a kompletní data

  • Synchronizace všech dat real time přes API (kontakty, objednávky, produkty)
  • Kompletní historie komunikace z Boldem na kartě zákazníka
schéma integrace Shoptet Premium s Boldem CDP – propojení e-shopu s platformou pro správu zákaznických dat.

Transakční komunikace ve vaší režii

  • Neomezená možnost tvorby kategorií transakčních e-mailů (přijetí objednávky, odeslání objednávky, vyzvednutí objednávky, neuhrazená platba apod.)
  • Propisování informací z Boldem zpět do Shoptetu
  • Napojení transakční komunikace na automatizace
  • Vlastní design emailů, který jednoduše spravujete v Boldem editoru, efektivní úprava (sjednocení stylu e-mailové komunikace)
  • Generování faktur s vlastním designem
  • Podpora specifického skloňování pro různé jazyky
  • Přizpůsobení podle měnových specifik

Pokročilé scénáře marketingové komunikace

  • Komunikace navazující na nákup konkrétního produktu
  • Automatizace navázané na konkrétní status objednávky
  • Pokročilé scénáře na opuštěný košík
  • Plná informovanost zákazníka o stavu objednávky na základě změny statusu
  • Hodnocení produktů – možnost nastavit automatizační scénáře s hodnocením vybraných produktů

Generování individuálních slevových kupónů

  • Tvorba skupiny individuálních jednorázových kupónů (např. pro retenční automatizační scénáře nebo pro scénáře s uvítací slevou na první nákup)
  • Možnost definice podmínek pro slevový kupón
    • Typ slevy (procentuálně, fixně, doprava zdarma)
    • Produktové skupiny, na které se kupon vztahuje
    • Minimální výše objednávky
    • Platnost kódu
    • Délka kódu

Datová analýza

  • Sbírání podrobnějších dat
  • Vytvoření RFM analýzy
  • Vytvoření detailní analýzy o objednávkách (nejčastěji nakupované produkty, kategorie podle četnosti nákupů a hodnoty objednávek, průměrná hodnota objednávek apod.)