Automatizovaný marketing pro Firmu 

E-mail marketing, s ohromující návratností 44 korun1 za každou investovanou korunu, představuje dlouhodobě nejefektivnější digitální marketingovou strategii. Čím rychleji jde ale doba dopředu, tím více to není jen o e-mailingu, ale také o automatické marketingové komunikaci.

A proto je tu Boldem.

Proč Boldem do Firmy?

Je hned 6 zásadních důvodů:

1
Grafický znak – kufřík a hodinky

Šetří čas

Nastavovat a starat se o všechny marketingové záležitosti ručně stojí spoustu času. Proto vám Boldem automatizuje vše, co se dá. Od posílání personalizovaných sdělení přes třídění kontaktů až po sledování a hlídání aktivity na webu nebo v aplikaci.

2
Grafický znak – rozdělit

Tvoří personalizovaná sdělení

Osobní zprávy fungují vždy lépe než všeobecná sdělení. Díky chytře umístěným proměnným a promyšleným scénářům se správně nastavenými podmínkami budou vašim zákazníkům chodit zprávy na míru.

3
Grafický znak – seznam filtrů

Lépe a podrobněji segmentuje

Pokročilé možnosti segmentování a podmínkování přinášejí efektivnější práci se zákazníky. Segmentovat lze nejen podle předdefinovaných parametrů, ale také na základě vlastních podmínek a událostí definovaných na webu nebo v aplikaci.

4
Grafický znak – zpráva s úsměvem

Zlepšuje komunikaci se zákazníky

Komunikaci se zákazníky zlepšují právě personalizovaná sdělení a pokročilé možnosti segmentace. Je to výsledek propracovaných taktik a sofistikovaného nástroje, který k nim budete používat.

5
Grafický znak – graf s dolary

Několikanásobně vrací náklady

Lepší komunikace se zákazníky = spokojení zákazníci. Spokojení zákazníci = více nákupů. Více nákupů = větší tržby. Náklady na Boldem jsou navíc minimální. Vše se odvíjí od velikosti vaší databáze a pokud máte taktiku nastavenou správně, za každou investovanou korunu jich vrátí 441.

6
Grafický znak – štít

Je zcela český a vysoce zabezpečený

Bezpečnost a ochrana dat je pro nás priorita číslo jedna. Proto provozujeme v Česku vlastní plně zabezpečený Boldem Cloud, do kterého ukládáme veškerá data a zálohujeme je na vlastní zabezpečený hardware, abychom eliminovali riziko úniku dat do zahraničí.

Sbírání dat

Získávejte kvalitní data

Sbírejte data a kontakty pomocí formulářů na webu a sociálních sítích, prostřednictvím rozhraní API, integrace v Make.com (Facebook, WooCommerce), nebo pomocí hotových doplňků pro Shoptet a Upgates. Pro náročnější zákazníky máme nově funkci vlastních událostí.

  • Vlastní události

    Sledujte události a aktivitu na webu, ve vaší aplikaci, nebo na dalších platformách. Pomocí vlastních událostí můžete sledovat všechny události a aktivitu na vaší platformě (na webu, v aplikaci), které si sami určíte.

    Funkce vlastních událostí už je pokročilejší. Abyste ji mohli využívat, potřebujete k tomu následující:

    • Dostatečný počet příjemců, tedy uživatelů webu nebo aplikace, se kterými můžete pracovat.
    • Vývojáře, kteří umí pracovat s rozhraním API a dokážou události implementovat do kódu vaší aplikace nebo webu.
    • Účet Boldem s tarifem Profi.

    Pokud máte všechny 3 body splněné, otevírají se vám v Boldem nové možnosti automatizovaného marketingu a také cesta k vyšším ziskům.

    Více o vlastních událostech

  • Sbírání kontaktů pomocí pop-upů

    Budování kvalitní databáze kontaktů je základ. Ke sběru můžete využít interní formuláře, které si snadno zobrazíte na vlastním webu, nebo pomocí Make.com propojit Boldem s formuláři na Facebooku. Pomocí formulářů nemusíte sbírat jen základní údaje, jako jsou jméno, příjmení a e-mail. Díky zaškrtávacím políčkům, textovým polím a textovým oblastem získáte do uživatelských sloupců i další důležitá data, která využijete v segmentacích a automatizacích.

  • Rozhraní API

    Nahrávat data z externí platformy ručně a zdlouhavě nechce nikdo. Proto má Boldem k dispozici rozhraní API, které se postará o to, aby se vaše data automaticky synchronizovala a obě platformy spolu vzájemně komunikovaly. To se vám bude hodit hlavně při importování a správě příjemců, rozesílání a správě transakčních e-mailů, sledování objednávek, správě košíků z e-shopu a dalším.

Využití nasbíraných dat

Využijte nasbíraná data k přesnému cílení na potřeby zákazníků

Opuštěným košíkem to nekončí! Vytvářejte automatické scénáře na míru, testujte a segmentujte přesně tak, jak to vaše cílová skupina vyžaduje. S vlastními událostmi bude navíc vše ve vaší režii.

  • Segmentace zákazníků

    Boldem zvládne jednoduché i podrobné a sofistikované rozdělování zákazníků. Rozdělovat si je můžete podle:

    • Údajů v uživatelských sloupcích
    • Aktivity v kampaních
    • Aktivity v transakčních e-mailech
    • Aktivity na webu
    • Zařazení do jednotlivých seznamů
    • Vlastních událostí – zde si zvolíte vlastní vytvořenou událost, podle které chcete uživatele segmentovat
  • Tvorba složitějších automatizací

    Opuštěným košíkem a svátkovou kampaní to teprve začíná. Propracované a rozvětvené automatizace si samozřejmě můžete sestavit pomocí klasických bloků, ta větší zábava ovšem přichází právě s vlastními událostmi a programovatelným blokem. V nich můžete různě kombinovat a hrát si s podmínkami a segmentací, čímž vzniknou originální scénáře, kterými efektivně oslovíte své zákazníky.

    Mezi takové automatizace se řadí například:

    • Zájem o službu / zboží nebo kategorii (na základě počtu zobrazení za určitou dobu, např. 5× za 24 hodin)
    • Pravidelný zákazník (počet objednávek za určité období)
    • VIP zákazník (určitý počet objednávek v určité hodnotě za určité období)
    • Rezervace / objednávka v určité hodnotě
    • Produkty související se zakoupeným zbožím
    • A celá řada dalších scénářů dle potřeb vašeho podnikání

Tvorba sdělení

Neztrácejte čas tvorbou sdělení

Drag&Drop editor je intuitivní a jednoduchý na ovládání. S textací vám navíc pomůže umělá inteligence, která má hned 11 režimů. Nastavení firemní identity napříč všemi šablonami je pak už jen třešnička na dortu.

  • Intuitivní tvorba marketingových sdělení

    Tvorba sdělení pro zákazníky není v Boldem žádná věda. E-mailové šablony i pop-up okna si jednoduše tvoříte a upravujete ve Drag&Drop editoru. A pokud si chcete se šablonami vyhrát do detailů, máte samozřejmě k dispozici také editor HTML umožňující pokročilou úpravu šablon pomocí vlastního kódu.

  • Umělá inteligence při tvorbě textů

    Protože víme, že tvorba textů není vždy snadná, přidali jsme do textových bloků funkci umělé inteligence – konkrétně ChatGPT 3.5 Turbo. Má 11 režimů, mezi které patří:

    • Vylepšení textu
    • Prodloužení textu
    • Zkrácení textu
    • Přeformulování textu
    • Úprava do profesionálního stylu
    • Úprava do neformálního stylu
    • Úprava do přátelského stylu
    • Přeložení textu do několika světových jazyků
    • Posouzení kvality vašeho textu
    • Pomoc při hledání nových nápadů (tzv. brainstormování)
  • Inteligentní firemní identita napříč celou aplikací

    Firemní logo, paletu barev, a často se opakující bloky, jako jsou záhlaví, zápatí, kontaktní údaje, název produktu a podobně si v Boldem nastavíte pouze jednou a následně je elegantně použijete ve vybraných šablonách jediným kliknutím.

    Při změně některého z těchto údajů jej upravíte na jednom místě a změny se automaticky promítnou do všech existujících šablon.

    Tento elegantní postup šetří nejen vaše peníze a čas, ale eliminuje také pocit frustrace z opakovaných zbytečných činností.

Možnosti oslovování

Oslovujte více kanály

Své zákazníky oslovíte e-mailem, SMS, push notifikací i tištěným dopisem.

  • Rozesílání e-mailových kampaní

    E-mailing je stále jeden z nejefektivnějších a nejvýnosnějších marketingových kanálů. Proto v Boldem samozřejmě nesmí chybět. Kromě automatizovaných scénářů nabízí i klasické hromadné rozesílky. Ty můžete odesílat buď okamžitě, nebo si je naplánujete na konkrétní datum a čas.

  • Posílání transakčních e-mailů

    Akce vyžaduje reakci. V automatizacích si nastavíte automatické odesílání e-mailů spojené s provedenou akcí na webu, např. vytvoření účtu, odeslaná objednávka, vytvoření rezervace, zapomenuté heslo a podobné.

  • A/B testování

    Každý segment zákazníků je jiný. Pomocí A/B testování vyzkoušíte, jaký předmět, odesílatel nebo obsah šablony platí právě na ty vaše. Díky tomu se úspěšnost vašich e-mailových kampaní zvýší. Testovat můžete vždy až 4 varianty.

  • Rozesílání SMS kampaní

    Oslovujte své zákazníky tím nejpřímějším možným způsobem. Díky SMS marketingu budete mít jistotu, že se vaše zpráva k zákazníkovi opravdu dostane a neskončí ve SPAMu.

Chci kontaktovat obchodníka

A k tomu přihodíme i něco navíc…

Robot jako zákaznická podpora

Česká zákaznická podpora na chatu i telefonu

Pokud si nebudete v aplikaci vědět rady a ani Boldem nápověda nepomůže, je pro vás v pracovní dny od 8:30 do 16:30 hodin k dispozici naše zákaznická podpora. A to jak na chatu, tak i na e-mailu nebo na telefonu.

Superhrdinský robot a systém Boldem

Individuální přístup ke každému z vás

Víme, že každý zákazník je jiný. Proto ke každému přistupujeme individuálně. Chybí vám něco v aplikaci? Potřebujete nějakou funkci upravit? Máte specifický požadavek? Dejte nám vědět a společně najdeme řešení.

Klára a Katka představují možnosti aplikace Boldem

Marketingové konzultace

Marketing je dynamické prostředí. Neustále se mění a snadno se může stát, že se v něm začnete ztrácet. Novinky v marketingu neustále sledujeme, takže není problém si domluvit konzultace, kde s vámi probereme různé možnosti pro váš byznys.

Klára představuje možnosti analýzy aplikace Boldem

Analýza e-mailingu a nastavení strategie

E-mailing vám nefunguje tak, jak byste si představovali a myslíte si, že by se dal dělat lépe? Podrobně se na něj podíváme a navrhneme vám další možnosti a kroky, podle kterých budete postupovat.

moodboard branding

Šablony na míru

Času není nazbyt. To moc dobře známe, a proto vám rádi pomůžeme s tvorbou e-mailových šablon. Pokud máte jasnou představu o tom, co by v šabloně mělo být a jak by měla vypadat, půjde to snadno. Když ale kreativitu necháte čistě na nás, musíte počítat s tím, že se budou dělat dodatečné úpravy a celá tvorba zabere více času.

Chci kontaktovat obchodníka

Spokojení zákazníci

Automatizují svůj marketing s Boldem

ptacek
okay
liftago
palmknihy
faxcopy
bauhaus
patro-cz
tsbohemia
avenier
countrylife
mediatel
fruitissimo
djkt