Automatizovaný marketing pro Firmu
E-mail marketing, s ohromující návratností 44 korun1 za každou investovanou korunu, představuje dlouhodobě nejefektivnější digitální marketingovou strategii. Čím rychleji jde ale doba dopředu, tím více to není jen o e-mailingu, ale také o automatické marketingové komunikaci.
A proto je tu Boldem.
Proč Boldem do Firmy?
Je hned 6 zásadních důvodů:
Šetří čas
Nastavovat a starat se o všechny marketingové záležitosti ručně stojí spoustu času. Proto vám Boldem automatizuje vše, co se dá. Od posílání personalizovaných sdělení přes třídění kontaktů až po sledování a hlídání aktivity na webu nebo v aplikaci.
Tvoří personalizovaná sdělení
Osobní zprávy fungují vždy lépe než všeobecná sdělení. Díky chytře umístěným proměnným a promyšleným scénářům se správně nastavenými podmínkami budou vašim zákazníkům chodit zprávy na míru.
Lépe a podrobněji segmentuje
Pokročilé možnosti segmentování a podmínkování přinášejí efektivnější práci se zákazníky. Segmentovat lze nejen podle předdefinovaných parametrů, ale také na základě vlastních podmínek a událostí definovaných na webu nebo v aplikaci.
Zlepšuje komunikaci se zákazníky
Komunikaci se zákazníky zlepšují právě personalizovaná sdělení a pokročilé možnosti segmentace. Je to výsledek propracovaných taktik a sofistikovaného nástroje, který k nim budete používat.
Několikanásobně vrací náklady
Lepší komunikace se zákazníky = spokojení zákazníci. Spokojení zákazníci = více nákupů. Více nákupů = větší tržby. Náklady na Boldem jsou navíc minimální. Vše se odvíjí od velikosti vaší databáze a pokud máte taktiku nastavenou správně, za každou investovanou korunu jich vrátí 441.
Je zcela český a vysoce zabezpečený
Bezpečnost a ochrana dat je pro nás priorita číslo jedna. Proto provozujeme v Česku vlastní plně zabezpečený Boldem Cloud, do kterého ukládáme veškerá data a zálohujeme je na vlastní zabezpečený hardware, abychom eliminovali riziko úniku dat do zahraničí.
Sbírání dat
Získávejte kvalitní data
Sbírejte data a kontakty pomocí formulářů na webu a sociálních sítích, prostřednictvím rozhraní API, integrace v Make.com (Facebook, WooCommerce), nebo pomocí hotových doplňků pro Shoptet a Upgates. Pro náročnější zákazníky máme nově funkci vlastních událostí.
-
Vlastní události
Sledujte události a aktivitu na webu, ve vaší aplikaci, nebo na dalších platformách. Pomocí vlastních událostí můžete sledovat všechny události a aktivitu na vaší platformě (na webu, v aplikaci), které si sami určíte.
Funkce vlastních událostí už je pokročilejší. Abyste ji mohli využívat, potřebujete k tomu následující:
- Dostatečný počet příjemců, tedy uživatelů webu nebo aplikace, se kterými můžete pracovat.
- Vývojáře, kteří umí pracovat s rozhraním API a dokážou události implementovat do kódu vaší aplikace nebo webu.
- Účet Boldem s tarifem Profi.
Pokud máte všechny 3 body splněné, otevírají se vám v Boldem nové možnosti automatizovaného marketingu a také cesta k vyšším ziskům.
-
Sbírání kontaktů pomocí pop-upů
Budování kvalitní databáze kontaktů je základ. Ke sběru můžete využít interní formuláře, které si snadno zobrazíte na vlastním webu, nebo pomocí Make.com propojit Boldem s formuláři na Facebooku. Pomocí formulářů nemusíte sbírat jen základní údaje, jako jsou jméno, příjmení a e-mail. Díky zaškrtávacím políčkům, textovým polím a textovým oblastem získáte do uživatelských sloupců i další důležitá data, která využijete v segmentacích a automatizacích.
-
Rozhraní API
Nahrávat data z externí platformy ručně a zdlouhavě nechce nikdo. Proto má Boldem k dispozici rozhraní API, které se postará o to, aby se vaše data automaticky synchronizovala a obě platformy spolu vzájemně komunikovaly. To se vám bude hodit hlavně při importování a správě příjemců, rozesílání a správě transakčních e-mailů, sledování objednávek, správě košíků z e-shopu a dalším.
Využití nasbíraných dat
Využijte nasbíraná data k přesnému cílení na potřeby zákazníků
Opuštěným košíkem to nekončí! Vytvářejte automatické scénáře na míru, testujte a segmentujte přesně tak, jak to vaše cílová skupina vyžaduje. S vlastními událostmi bude navíc vše ve vaší režii.
-
Segmentace zákazníků
Boldem zvládne jednoduché i podrobné a sofistikované rozdělování zákazníků. Rozdělovat si je můžete podle:
- Údajů v uživatelských sloupcích
- Aktivity v kampaních
- Aktivity v transakčních e-mailech
- Aktivity na webu
- Zařazení do jednotlivých seznamů
- Vlastních událostí – zde si zvolíte vlastní vytvořenou událost, podle které chcete uživatele segmentovat
-
Tvorba složitějších automatizací
Opuštěným košíkem a svátkovou kampaní to teprve začíná. Propracované a rozvětvené automatizace si samozřejmě můžete sestavit pomocí klasických bloků, ta větší zábava ovšem přichází právě s vlastními událostmi a programovatelným blokem. V nich můžete různě kombinovat a hrát si s podmínkami a segmentací, čímž vzniknou originální scénáře, kterými efektivně oslovíte své zákazníky.
Mezi takové automatizace se řadí například:
- Zájem o službu / zboží nebo kategorii (na základě počtu zobrazení za určitou dobu, např. 5× za 24 hodin)
- Pravidelný zákazník (počet objednávek za určité období)
- VIP zákazník (určitý počet objednávek v určité hodnotě za určité období)
- Rezervace / objednávka v určité hodnotě
- Produkty související se zakoupeným zbožím
- A celá řada dalších scénářů dle potřeb vašeho podnikání
Tvorba sdělení
Neztrácejte čas tvorbou sdělení
Drag&Drop editor je intuitivní a jednoduchý na ovládání. S textací vám navíc pomůže umělá inteligence, která má hned 11 režimů. Nastavení firemní identity napříč všemi šablonami je pak už jen třešnička na dortu.
-
Intuitivní tvorba marketingových sdělení
Tvorba sdělení pro zákazníky není v Boldem žádná věda. E-mailové šablony i pop-up okna si jednoduše tvoříte a upravujete ve Drag&Drop editoru. A pokud si chcete se šablonami vyhrát do detailů, máte samozřejmě k dispozici také editor HTML umožňující pokročilou úpravu šablon pomocí vlastního kódu.
-
Umělá inteligence při tvorbě textů
Protože víme, že tvorba textů není vždy snadná, přidali jsme do textových bloků funkci umělé inteligence – konkrétně ChatGPT 3.5 Turbo. Má 11 režimů, mezi které patří:
- Vylepšení textu
- Prodloužení textu
- Zkrácení textu
- Přeformulování textu
- Úprava do profesionálního stylu
- Úprava do neformálního stylu
- Úprava do přátelského stylu
- Přeložení textu do několika světových jazyků
- Posouzení kvality vašeho textu
- Pomoc při hledání nových nápadů (tzv. brainstormování)
-
Inteligentní firemní identita napříč celou aplikací
Firemní logo, paletu barev, a často se opakující bloky, jako jsou záhlaví, zápatí, kontaktní údaje, název produktu a podobně si v Boldem nastavíte pouze jednou a následně je elegantně použijete ve vybraných šablonách jediným kliknutím.
Při změně některého z těchto údajů jej upravíte na jednom místě a změny se automaticky promítnou do všech existujících šablon.
Tento elegantní postup šetří nejen vaše peníze a čas, ale eliminuje také pocit frustrace z opakovaných zbytečných činností.
Možnosti oslovování
Oslovujte více kanály
Své zákazníky oslovíte e-mailem, SMS, push notifikací i tištěným dopisem.
-
Rozesílání e-mailových kampaní
E-mailing je stále jeden z nejefektivnějších a nejvýnosnějších marketingových kanálů. Proto v Boldem samozřejmě nesmí chybět. Kromě automatizovaných scénářů nabízí i klasické hromadné rozesílky. Ty můžete odesílat buď okamžitě, nebo si je naplánujete na konkrétní datum a čas.
-
Posílání transakčních e-mailů
Akce vyžaduje reakci. V automatizacích si nastavíte automatické odesílání e-mailů spojené s provedenou akcí na webu, např. vytvoření účtu, odeslaná objednávka, vytvoření rezervace, zapomenuté heslo a podobné.
-
A/B testování
Každý segment zákazníků je jiný. Pomocí A/B testování vyzkoušíte, jaký předmět, odesílatel nebo obsah šablony platí právě na ty vaše. Díky tomu se úspěšnost vašich e-mailových kampaní zvýší. Testovat můžete vždy až 4 varianty.
-
Rozesílání SMS kampaní
Oslovujte své zákazníky tím nejpřímějším možným způsobem. Díky SMS marketingu budete mít jistotu, že se vaše zpráva k zákazníkovi opravdu dostane a neskončí ve SPAMu.
A k tomu přihodíme i něco navíc…
Česká zákaznická podpora na chatu i telefonu
Pokud si nebudete v aplikaci vědět rady a ani Boldem nápověda nepomůže, je pro vás v pracovní dny od 8:30 do 16:30 hodin k dispozici naše zákaznická podpora. A to jak na chatu, tak i na e-mailu nebo na telefonu.
Individuální přístup ke každému z vás
Víme, že každý zákazník je jiný. Proto ke každému přistupujeme individuálně. Chybí vám něco v aplikaci? Potřebujete nějakou funkci upravit? Máte specifický požadavek? Dejte nám vědět a společně najdeme řešení.
Marketingové konzultace
Marketing je dynamické prostředí. Neustále se mění a snadno se může stát, že se v něm začnete ztrácet. Novinky v marketingu neustále sledujeme, takže není problém si domluvit konzultace, kde s vámi probereme různé možnosti pro váš byznys.
Analýza e-mailingu a nastavení strategie
E-mailing vám nefunguje tak, jak byste si představovali a myslíte si, že by se dal dělat lépe? Podrobně se na něj podíváme a navrhneme vám další možnosti a kroky, podle kterých budete postupovat.
Šablony na míru
Času není nazbyt. To moc dobře známe, a proto vám rádi pomůžeme s tvorbou e-mailových šablon. Pokud máte jasnou představu o tom, co by v šabloně mělo být a jak by měla vypadat, půjde to snadno. Když ale kreativitu necháte čistě na nás, musíte počítat s tím, že se budou dělat dodatečné úpravy a celá tvorba zabere více času.