Oslovujte své věrné a potencionální zákazníky originálními sděleními s Boldem.
E-mailing pro vaše podnikání
E-mailing je stále efektivní nástroj pro zvyšování tržeb a oslovování stávajících i nových zákazníků. Zadejte počet kontaktů, vytvořte si účet v Boldem a začněte posílat.
V rámci tarifu můžete v aplikaci vytvořit, naplánovat, a odeslat neomezený počet hromadných e-mailových kampaní. K dispozici máte celou řadu nástrojů, vč. chytrého editoru s předdefinovanými bloky, reportů, statistik, nebo třeba teplotní mapy, díky kterým můžete v kampani snadno sledovat aktivitu příjemců a vyhodnocovat úspěšnost doručení.
Průvodce hromadným rozesíláním zpráv SMS umožňuje naplánovat, nebo okamžitě rozeslat libovolné množství SMS kampaní. Před odesláním máte v editoru možnost automaticky odebrat diakritiku. Jednotlivé zprávy SMS jsou účtovány zvlášť, viz ceník níže.
S naším Chytrým editorem už nepotřebujete profesionálního front-end vývojáře, ani se učit kód HTML. Zcela sami si zvládnete přetažením hotových bloků vytvořit profesionálně vypadající plně responzivní newslettery, automatizační kampaně, transakční zprávy, nebo třeba uvítací sdělení. Při vytváření můžete využít předdefinované responzivní šablony, nebo si vytvořit neomezený počet vlastních. Pokud si svůj e-shop propojíte s Boldem, uvidíte v editoru také všechny produkty ze svého webu a snadno je vložíte přímo do těla zprávy.
Integrovaná funkce AI v editoru šablon vám ušetří práci a starosti s tvorbou textu. Umělá inteligence ChatGPT nabízí hned 11 režimů: zlepšení a korekturu textu, prodloužení textu, zkrácení textu, přeformulování textu, úpravu do profesionálního, přátelského, nebo do neformálního stylu, přeložení textu do cizího jazyka, poskytnutí zpětné vazby na zadaný text, analýzu tónu sdělení a hledání nových nápadů. Uváděný počet slov je přibližný, přičemž do limitu se započítávají odeslaná i přijatá data.
Aby úspěšnost vašich kampaní byla co největší, připravili jsme pro vás sadu předdefinovaných a otestovaných responzivních šablon, které se příjemcům správně zobrazují v majoritně užívaných prohlížečích a zařízeních. Tyto šablony můžete jednoduše upravit k obrazu svému a bezpečně rozeslat svým příjemcům.
Jedinečná funkce, která vám usnadní čas a peníze. Na jednom místě nastavíte logo a paletu barev v souladu s vaší firemní identitou, a Boldem je automaticky promítne do všech vašich šablon. V případě změny loga nebo barev tedy nemusíte procházet nespočet míst ručně, ale stačí vám jediné kliknutí.
Precizní cílení na konkrétní zákazníky je jediný správný způsob e-mailové komunikace. V aplikaci Boldem můžete příjemce segmentovat nejen na úrovni databáze, ale také přímo při vytváření kampaně – můžete je rozdělit na jednotlivé segmenty podle vámi stanovených kritérií. Kampaň se pak rozešle pouze na vybrané příjemce. Kromě toho můžete definovat neomezený počet vlastních sloupců a přiřadit příjemcům vlastnosti dle svých potřeb – např. údaje o nákupním chování, výsledky marketingových akcí, informace o využitých slevových kupónech a podobně.
Do aplikace Boldem si můžete snadno importovat databázi slevových kupónů s individuální časovou platností k určitému datu, hromadnou platností, nebo neomezenou platností, a snadno je distribuovat v rámci kampaní, nebo skrze automatizace. Systém použité kupóny automaticky vyřadí a při rozesílání zohledňuje pouze kupóny nepoužité.
V rámci aplikace Boldem máte k dispozici bezpečný úložný prostor pro vlastní obrázky a dokumenty, které budete potřebovat při vytváření kampaní. Nemusíte tedy řešit externí úložiště. Do interního úložiště soubory snadno nahrajete přetažením myší ze svého počítače.
Pokud na projektu spolupracujete s dalšími lidmi, není nic snazšího, než je pozvat do Boldem a přidělit jim práva ke konkrétním aktivitám ve vašem účtu. Ideální řešení pro agentury, které spravují kampaně více klientům. Pro každého klienta lze mít samostatný účet a udržovat veškerá data samostatně a přehledně.
Automatizace
Jakmile se nový zákazník přihlásí k odběru newsletteru, nových článků vašeho blogu, nebo třeba nakoupí ve vašem e-shopu, je vhodné ho oslovit co nejosobnějším způsobem. Boldem vám přivítání nových zákazníků maximálně usnadní. Stačí si vybrat seznam příjemců a šablonu, a o zbytek se postará automatizovaný systém, který odešle vaše sdělení se správně vyskloňovaným oslovením.
Oslavte se svými zákazníky jejich výročí a pošlete jim dárek, nebo slevový kód! S Boldem můžete automaticky posílat sdělení svým zákazníkům třeba při příležitosti svátku (jmenin), nebo na základě vlastních dat, jako je třeba datum narození, datum prvního nákupu, datum první registrace, a podobně.
V průměru až 70 % košíků v e-shopech zůstává opuštěných. I na to máme řešení! Stačí si propojit váš e-shop s Boldem a můžete automaticky a cíleně oslovovat zákazníky, kteří si vložili zboží do košíku, ale nákup z nějakého důvodu nedokončili.
Získejte zpět zákazníky, kteří už delší dobu nenakoupili. Pošlete jim automaticky jeden, nebo třeba sérii reaktivačních e-mailů s různým časovým odstupem a inspirujte je nejen k dalšímu nákupu, ale zároveň jim připomeňte existenci vaší značky a přidejte novinky. Automatizaci nastavíte jednou a o rozesílání zpráv se postará Boldem za vás.
Můžete vytvářet neomezené množství automatizací, které vám umožní získávat nové zákazníky, obnovovat obchodní vztahy se zákazníky, kteří už nakoupili v minulosti, oslovovat nově zaregistrované potenciální zákazníky, odesílat cílené e-maily zákazníkům při příležitosti nějakého výročí, nebo třeba oslovovat zákazníky podle toho, co konkrétně nakoupili v minulosti, nebo co se zrovna nachází v jejich nákupním košíku.
Pokročilé funkce
Šablonovací systém Boldem umožňuje použít speciální podmínky a proměnné pro oslovení, které se před odesláním nahradí dynamickými hodnotami ve správném tvaru. Boldem v případě českých jmen a příjmení automaticky rozpozná pohlaví příjemce a podle toho zvolí správný tvar oslovení. Personalizovaným oslovením zvýšíte šanci na interakci a zájem příjemce o nabízený obsah.
Rozšíření základní firemní identity (logo a paleta barev) o zástupné symboly, kterým přiřadíte text a vložíte je do svých šablon. Nejčastěji jde o opakující se bloky, jako je záhlaví, zápatí, kontaktní údaje, název produktu a podobně. Pokud se v budoucnu některý z těchto údajů změní, veškeré úpravy provedete pohodlně z jednoho místa a změny se následně automaticky promítnou do všech vašich šablon.
Kromě chytrého editoru s předdefinovanými bloky nabízíme zkušenějším uživatelům samostatný WYSIWYG HTML editor, který umožňuje tvorbu šablon přímo prostřednictvím kódu HTML a CSS.
Automatické A/B testování kampaní (předmět, odesílatel a obsah šablony)
Přímo při vytváření kampaně si můžete zvolit, že chcete, aby za vás Boldem automaticky otestoval několik předmětů, jmen odesílatele, nebo samotného obsahu šablon na malém vzorku příjemců a vítěznou variantu rozeslal na všechny ostatní. Získáte tak větší jistotu, že příjemci váš obsah otevřou.
Funkce limiteru slouží k rozdělení rozesílky z důvodu zahřívání databáze nebo jako prevence nadměrné návštěvnosti nebo zvýšení zatížení vaší zákaznické podpory. Například když plánujete komunikovat akci, u které je možné, že z důvodu vysoké návštěvnosti může omezit fungování vašeho webu. Nebo posíláte zákazníkům oznámení, které může zvýšit počet dotazů na vaši zákaznickou linku.
Po propojení e-shopu na platformě Shoptet nebo Upgates se vám do aplikace Boldem synchronizují také údaje o zákaznících, abyste s nimi mohli pracovat při vytváření kampaní nebo automatizací.
Jakmile si svůj e-shop (Shoptet, Upgates, nebo jiný) propojíte s Boldem, můžete z uživatelského rozhraní sledovat objednávky, košíky, rámcový pohyb návštěvníků na stránkách, procházet produkty, nebo třeba synchronizovat seznamy příjemců a pracovat s nimi v automatizacích a kampaních. Pokročilejší uživatelé mohou s Boldem propojit libovolný web a vytvořit si vlastní událost a pracovat s ní v rámci automatizací, nebo kampaní.
Pokud vám základní bloky v Chytrém editoru šablon nestačí, můžete jej rozšířit o vlastní předdefinované bloky a používat je ve všech svých sděleních.
Sběr dat, a především pak kontaktů na příjemce, je nedílnou součástí každého podnikání. Boldem vám budování vaší databáze výrazně usnadní. Několika kliknutími si svůj web propojíte s Boldem a snadno v editoru vytvoříte responzivní formulář, který se automaticky integruje na vaše stránky, kde můžete okamžitě začít sbírat nové kontaktní údaje svých potenciálních klientů. Příjemci se instantně ukládají do vybraného seznamu příjemců, ze kterého je můžete automatizovaně oslovovat podle vlastních kritérií.
Způsob komunikace, který umožňuje odeslat na URL vaší aplikace informaci okamžitě poté, co v aplikaci Boldem dojde k nějaké akci, kterou chcete sledovat. Může jít například o doručení transakčního e-mailu, prokliknutí odkazu transakčního e-mailu, otevření transakčního e-mailu, nedoručení e-mailu z nezávažného či závažného důvodu (tzv. soft bounce vs. hard bounce), odhlášení z transakčního e-mailu, nebo když někdo váš e-mail označí jako nevyžádanou poštu.
Zabezpečené programovací rozhraní, které vám umožní elegantně propojit vaši aplikaci s aplikací Boldem, popřípadě využít funkce aplikace Boldem ve vašem vlastním projektu. Prostřednictvím rozhraní Boldem API můžete spravovat informace o příjemcích, o zákaznických košících a objednávkách, sledovat dlouhotrvající procesy v aplikaci Boldem, pracovat se seznamy příjemců, odesílat transakční e-maily a podobně.
Podpora
Naši proškolení operátoři zákaznické podpory se vašim požadavkům budou věnovat nejpozději do 24 hodin.
Naši vyškolení operátoři zákaznické podpory vám vždy rádi poradí s nastavením, nebo pomůžou při řešení potíží.
Uvedené ceny jsou bez DPH. Více informací naleznete v našich jasných obchodních podmínkách nebo se nám ozvěte.
U tarifu E-mailing můžete měsíčně odeslat dvacetinásobek počtu příjemců.
Mohu si vyzkoušet Boldem?
Ano. Stačí si vytvořit účet a můžete si na 30 dní zdarma vyzkoušet Boldem v plné verzi.
Jak nahraji svoji databázi s kontakty?
V aplikaci Boldem zvolte “Seznamy příjemců” v nich “Přidat příjemce” a zvolte možnost “Importovat příjemce hromadně”. Podporované formáty pro import databáze kontaktů jsou: .xlsx, .xls, .csv, .txt.
Lze moji databázi kontaktů exportovat?
Ano. Kontakty z Boldem můžete libovolně exportovat.
Mohu mít více uživatelů k jednomu účtu?
Ano. Další uživatele můžete ke svému účtu přidat a nastavit jim práva.
Jak poslat rozesílku hromadných e-mailů?
K rozeslání prvních e-mailů vede krátká cesta 4 kroků.
Detailní informace o své kampani najdete u každé rozesílky pod tlačítkem “Výsledky”. Pro obecný kontext lze říci, že se průměrné hodnoty otevření pohybují od 10 do 45 %. Samozřejmě záleží na každém klientovi a například jeho oboru podnikání. 20 % se považujte za průměr a běžný standard.
Ano, Boldem je komplexní nástroj pro digitální marketing. Najdete v něm jak nástroj pro e-mail marketing, tak možnost hromadných SMS či transakčních e-mailů. Součástí tarifu CDP Boldem je navíc možnost pracovat s nasbíranými daty a událostmi dle libosti.
Co se stane, když se mi zvětší databáze kontaktů?
Upozorníme vás na to a vyzveme vás k navýšení tarifu. Pro transakce kartou se toto děje automaticky a ostatní případy budou řešeny naším obchodním oddělením. Automatizace a transakční e-maily budou stále aktivní, přičemž kampaně jsou zastropovány aktuálním tarifem, který platíte.
Co je „double opt-in“?
Je to proces, kdy nový kontakt, který se přihlásí přes formulář do vašeho seznamu, musí potvrdit odběr vašich zpráv kliknutím na odkaz v e-mailu. Je tím tak zabráněno nevyžádanému posílání na nepotvrzené e-maily a na neplatné e-maily.
Co je to „bounce“?
Bounce e-maily, tedy vrácené e-maily, jsou nedoručené zprávy. Boldem dokáže sledovat i tyto nedoručené e-maily. Zjistí, zda se jedná o dočasný problém (např. plná e-mailová schránka), nebo trvalý problém, např. zrušený e-mail. Adresáty následně vymaže ze seznamu, takže vaše seznamy e-mailů jsou vždy aktuální. Jedná se tak o zprávy, které server příjemce z nějakého důvodu odmítl, důvody pak vidíte ve výsledcích vašich kampaní.