Píšeme Boldem blog

Akční balíčky Standard a Profi končí

Publikováno 2 min. čtení

banner s akčními cenami tarifů do 5 000 kontaktů za 99 Kč a 299 Kč, kalednář s datem 31. srpna

Všechno jednou končí. A akční ceny Boldem balíčků Standard a Profi do 5 000 kontaktů nejsou výjimkou. Ale nebojte, nebude to hned. Víme, že je potřeba nějaký čas, abychom se na změny připravili, proto tu s námi budou ještě celé dva měsíce. Až do konce prázdnin.

Všechny důležité informace k připravované změně jsme pro vás shrnuli do 3 nejdůležitějších otázek a odpovědí.

Můžu ještě tarif získat za akční cenu?

Akční balíčky s tarifem Standard (99 Kč/měsíc) a Profi (299 Kč/měsíc) si můžete pořídit až do konce letošního srpna. Od 1. 9. 2024 se ceny vrátí zpátky na původní hodnotu.

Mám tarif s akční cenou. Zůstane mi i po skončení akce?

Jasně. Pokud jste si balíček stihli pořídit do konce srpna, akční cena vám zůstává. Ale pozor, jen za 2 podmínek:

  1. Počet vašich kontaktů nepřesáhne 5 000. Jakmile tato situace nastane, spadáte do vyššího – a tím pádem i dražšího – tarifu. Pokud by se pak v budoucnu počet vašich příjemců zase snížil, tarif už budete mít podle nového ceníku.
  2. Nepřerušíte předplatné akčního tarifu. Pokud po skončení akce přerušíte předplatné a budete se k němu chtít po nějaké době vrátit, bude výše vašeho předplatného už podle nového ceníku.

Mám tarif Standard za 99 Kč a nemůžu se rozhodnout, jestli chci navýšit na tarif Profi

Pokud víte, že budete chtít v budoucnu funkce tarifu Profi využívat, není moc o čem přemýšlet. Od září už totiž Boldem v plné verzi za 299 Kč neseženete. A co má tarif Profi oproti Standardu navíc?

  • Neomezené možnosti při tvorbě automatizačních scénářů
  • A/B testování nejen předmětu a odesílatele, ale i obsahu šablony
  • Propojení s e-shopovými platformami (Shoptet a Upgates okamžitě, Shopify po individuální konzultaci)
  • Tvorba šablon pro transakční e-maily v Shoptet Premium
  • Možnost vytvořit si vlastní šablonové bloky
  • Posílání webhooků
  • Zabezpečené rozhraní API
  • Dávkování kampaní
  • Push notifikace (po individuální konzultaci)
  • Vlastní události (po individuální konzultaci)

Pokud budete mít ke konci akčních balíčků jakékoliv další otázky nebo vám něco není jasné, napište nám.

Kateřina Kalivodová Autor: Kateřina Kalivodová
Publikováno: 1. července 2024

Jste připraveni?

Je to snadné. Začít můžete rovnou.

Vyzkoušejte Boldem

  • Žena se usmívá před notebookem
  • Zubařka a její pacientka
  • Prodavačka v obchodě s oblečením
  • Lidé, kteří se účastní konference
  • Lidé chatují na obchodní schůzce
  • Automechanici
  • Tým sjíždí řeku během raftingu
  • Portrét mladé ženy
  • Farmář drží dýně
  • Rodina v poli
  • Muž přemýšlí v kanceláři
customer data platform Boldem

15. července 2024

Boldem jako Customer Data Platform

Kouzelná zkratka CDP. Ostříleným markeťákům dobře známá, méně zkušení o ní už možná slyšeli, ale nedokáží si přesně představit, co se pod těmito třemi písmeny skrývá. Pojďme si tedy udělat jasno v tom, co to ta Customer Data Platform je.