Velikonoce mají velkou tradici nejen u nás, ale také v okolních evropských zemích. Většina lidí tyto dny vnímá pozitivně. Kromě toho, že jsou Velikonoce křesťanským svátkem, tak symbolizují příchod jara. Pro mnoho z nás je to nejhezčí období v roce. Všechno se začíná zelenat, pučet, a to je důvod k oslavám.
Média přikládají Velikonocům nemalou pozornost, což pro e-shopy a další firmy může být přínosem. Proč? Dochází ke zvýšení prodeje a zároveň není nutné vkládat příliš mnoho prostředků do propagace.
Jak na hromadné rozesílky o Velikonocích?
Ačkoli vaše podnikání nemusí jít v ruku v ruce s Velikonocemi a máte třeba pocit, že nemáte jak zaujmout vaše publikum, tak není nikdy od věci, poslat e-mail s velikonoční tematikou. Poslat krátké přání neuškodí a může pomoci k budování silnějších vztahů s vaším zákazníkem.
🐣 Najděte v sobě kreativního ducha
Přizpůsobte vzhled e-mailových kampaní velikonočním svátkům. Veselost, barevnost a hravost by neměla v e-mailu určitě chybět. Nabízí se také, rozdělit publikum do segmentů, a pro každou skupinu vytvořit jiný design kampaně.
🐣 Zaměřte se na rodinu, jídlo a módu
Velikonoce jsou o rodinných setkáních. Až66 % lidístráví tyto dny s rodinou, kamarády nebo přáteli. Velikonoce jsou, ale také hlavně o jídle. Přiznejme si to. Navštěvujeme rodiče, prarodiče, tetičky a strýce. Pohoštění je všudypřítomné. Od sladkého až po slané, že ani naše chuťové pohárky nestíhají.
Nabízíte-li produkty do kuchyně a na vaření, zakomponujte je do těla e-mailu. Přidejte recept na pochutinu, kterou lze z těchto produktů vyhotovit a zároveň se hodí jako pokrm na velikonoční stůl.
Nicméně, s příchodem jara, máme tendenci měnit i šatník. Zimní oblečení ukládáme na „půdu“ a vytahujeme jarní, až skoro letní kousky. Případně náš šatník oživujeme o nové doplňky. Zde se přímo nabízí toto zakomponovat do e-mailu. Rady a tipy na jarní módu, která bude odrážet aktuální trendy letošního roku.
🐣 Pošlete nekomerční sdělení
Z hlediska marketingu, svátky jako jsou Vánoce nebo Velikonoce nemusíte doplňovat o propagaci vašich služeb a zboží. Kolem nás je těchto informací až přes příliš, a proto jen jednoduchá zpráva či e-mail, ve kterém svým příjemcům popřejete pohodové svátky, může přinést více ovoce než e-mail, který bude přeplněný extra nabídkami a akcemi. Naopak. Když pošlete svým příjemcům e-mail s přáním a nějakou přidanou hodnotou, bude to ta lepší varianta. Podělte se s nimi o dobrý recept nebo jarní módní kousky, které letos pofrčí.
🐣 Na nic nečekejte a připravte e-mail včas
Nejste totiž jediní, co plánují poslat velikonoční sdělení. Pokud chcete mít šanci, že zpráva bude doručena a v nejlepším případě otevřena a přečtena, tak neváhejte a pošlete ji zavčas, než to udělají jiní.
Snažte se vyhnout otřelým frázím. Dotýkejte se velikonočního tématu jen decentně a s lehkostí. Vaši příjemci dostanou před Velikonocemi a v průběhu nich spoustu dalších, obdobných zpráv. Přece nechcete zapadnout v moři těchto e-mailů. Jděte tedy opačnou cestou. Vymyslete něco originálního, čím přimějete příjemce váš e-mail otevřít.
Jaké možnosti chytrý editor Boldem nabízí?
Hra s bloky a jeho pozadím
V Boldem lze změnit barvu celého řádku nebo jen konkrétního bloku. Díky tomu máte jedinečnou možnost, jak své sdělení rozdělit, aby bylo pro příjemce co nejvíce přehledné.
Obrázek na pozadí a libovolný text přes něj
Nemusíte složitě řešit obrázky s textem přes Adobe Ilustrátor nebo Canvu. V Boldem vám bude stačit čistý obrázek, který si budete moci doplnit o textové pole, případně jiný obsah. Ten jednoduše vložíte do prostoru obrázku a pak už záleží čistě na vaší fantazii, jakým textem jej doplníte.
Odpočet
Plánujete-li událost, akci nebo soutěž, můžete využít odpočet, díky kterému dáte svým příjemcům jasně najevo, kdy daná akce nebo událost končí. V našem případě video výše ukazuje na odpočtu, kolik dní zbývá do Velikonoc.
Další nové obsahové bloky
Kromě výše uvedeného odpočtu Boldem nabízí i obsahový blok video, gif, navigační lištu nebo logo.
Vlastní události jsme vám představili už před dvěma týdny. Ve zkratce se jedná o úložiště v Boldem, kam si můžete ukládat jakákoliv data, která na svém webu, v aplikaci nebo na jiné platformě chcete…
Ověření odesílatele, odhlášení jedním kliknutím, udržení míry spamu. Obstojí váš e-mail marketing před novými pravidly Google a Yahoo? Buďte v bezpečí s Boldem!