Píšeme Boldem blog

5 velikonočních rad pro hromadné rozesílky

Publikováno 4 min. čtení

Veselé Velikonoce přání

Velikonoce mají velkou tradici nejen u nás, ale také v okolních evropských zemích. Většina lidí tyto dny vnímá pozitivně. Kromě toho, že jsou Velikonoce křesťanským svátkem, tak symbolizují příchod jara. Pro mnoho z nás je to nejhezčí období v roce. Všechno se začíná zelenat, pučet, a to je důvod k oslavám.

Média přikládají Velikonocům nemalou pozornost, což pro e-shopy a další firmy může být přínosem. Proč? Dochází ke zvýšení prodeje a zároveň není nutné vkládat příliš mnoho prostředků do propagace.

Jak na hromadné rozesílky o Velikonocích?

Ačkoli vaše podnikání nemusí jít v ruku v ruce s Velikonocemi a máte třeba pocit, že nemáte jak zaujmout vaše publikum, tak není nikdy od věci, poslat e-mail s velikonoční tematikou. Poslat krátké přání neuškodí a může pomoci k budování silnějších vztahů s vaším zákazníkem.  

🐣 Najděte v sobě kreativního ducha

Přizpůsobte vzhled e-mailových kampaní velikonočním svátkům. Veselost, barevnost a hravost by neměla v e-mailu určitě chybět. Nabízí se také, rozdělit publikum do segmentů, a pro každou skupinu vytvořit jiný design kampaně.

🐣 Zaměřte se na rodinu, jídlo a módu

Velikonoce jsou o rodinných setkáních. 66 % lidí stráví tyto dny s rodinou, kamarády nebo přáteli. Velikonoce jsou, ale také hlavně o jídle. Přiznejme si to. Navštěvujeme rodiče, prarodiče, tetičky a strýce. Pohoštění je všudypřítomné. Od sladkého až po slané, že ani naše chuťové pohárky nestíhají.

Nabízíte-li produkty do kuchyně a na vaření, zakomponujte je do těla e-mailu. Přidejte recept na pochutinu, kterou lze z těchto produktů vyhotovit a zároveň se hodí jako pokrm na velikonoční stůl.     

Nicméně, s příchodem jara, máme tendenci měnit i šatník. Zimní oblečení ukládáme na „půdu“ a vytahujeme jarní, až skoro letní kousky. Případně náš šatník oživujeme o nové doplňky. Zde se přímo nabízí toto zakomponovat do e-mailu. Rady a tipy na jarní módu, která bude odrážet aktuální trendy letošního roku.

🐣 Pošlete nekomerční sdělení

Z hlediska marketingu, svátky jako jsou Vánoce nebo Velikonoce nemusíte doplňovat o propagaci vašich služeb a zboží. Kolem nás je těchto informací až přes příliš, a proto jen jednoduchá zpráva či e-mail, ve kterém svým příjemcům popřejete pohodové svátky, může přinést více ovoce než e-mail, který bude přeplněný extra nabídkami a akcemi. Naopak. Když pošlete svým příjemcům e-mail s přáním a nějakou přidanou hodnotou, bude to ta lepší varianta. Podělte se s nimi o dobrý recept nebo jarní módní kousky, které letos pofrčí.

🐣 Na nic nečekejte a připravte e-mail včas

Nejste totiž jediní, co plánují poslat velikonoční sdělení. Pokud chcete mít šanci, že zpráva bude doručena a v nejlepším případě otevřena a přečtena, tak neváhejte a pošlete ji zavčas, než to udělají jiní.

🐣 Nezapomeňte na originální předmět e-mailu

Snažte se vyhnout otřelým frázím. Dotýkejte se velikonočního tématu jen decentně a s lehkostí. Vaši příjemci dostanou před Velikonocemi a v průběhu nich spoustu dalších, obdobných zpráv. Přece nechcete zapadnout v moři těchto e-mailů. Jděte tedy opačnou cestou. Vymyslete něco originálního, čím přimějete příjemce váš e-mail otevřít.

Jaké možnosti chytrý editor Boldem nabízí?

Hra s bloky a jeho pozadím

V Boldem lze změnit barvu celého řádku nebo jen konkrétního bloku. Díky tomu máte jedinečnou možnost, jak své sdělení rozdělit, aby bylo pro příjemce co nejvíce přehledné.

Příprava hromadné rozesílky v chytrém editoru. Změna barvy celého řádku.
Změna barvy celého řádku
Příprava hromadné rozesílky v chytrém editoru. Změna barvy bloku.
Změna barvy bloku

Obrázek na pozadí a libovolný text přes něj

Nemusíte složitě řešit obrázky s textem přes Adobe Ilustrátor nebo Canvu. V Boldem vám bude stačit čistý obrázek, který si budete moci doplnit o textové pole, případně jiný obsah. Ten jednoduše vložíte do prostoru obrázku a pak už záleží čistě na vaší fantazii, jakým textem jej doplníte.

Příprava hromadné rozesílky v chytrém editoru. Obrázek na pozadí a libovolný obsah přes něj.
Obrázek na pozadí a libovolný text přes něj

Odpočet

Plánujete-li událost, akci nebo soutěž, můžete využít odpočet, díky kterému dáte svým příjemcům jasně najevo, kdy daná akce nebo událost končí. V našem případě video výše ukazuje na odpočtu, kolik dní zbývá do Velikonoc.

Příprava hromadné rozesílky v chytrém editoru. Odpočet.

Další nové obsahové bloky

Kromě výše uvedeného odpočtu Boldem nabízí i obsahový blok video, gif, navigační lištu nebo logo.

Příprava hromadné rozesílky v chytrém editoru. Nové funkce v Boldem.
Klára Messerschmidtová Autor: Klára Messerschmidtová
Publikováno: 7. dubna 2022

Jste připraveni?

Je to snadné. Začít můžete rovnou.

Vyzkoušejte Boldem

  • Portrét mladé ženy
  • Automechanici
  • Žena se usmívá před notebookem
  • Rodina v poli
  • Zubařka a její pacientka
  • Muž přemýšlí v kanceláři
  • Farmář drží dýně
  • Lidé, kteří se účastní konference
  • Lidé chatují na obchodní schůzce
  • Tým sjíždí řeku během raftingu
  • Prodavačka v obchodě s oblečením
customer data platform Boldem

15. července 2024

Boldem jako Customer Data Platform

Kouzelná zkratka CDP. Ostříleným markeťákům dobře známá, méně zkušení o ní už možná slyšeli, ale nedokáží si přesně představit, co se pod těmito třemi písmeny skrývá. Pojďme si tedy udělat jasno v tom, co to ta Customer Data Platform je.