Píšeme Boldem blog

Doplněk Shoptet pro aplikaci Boldem

Publikováno 4 min. čtení

Shoptet doplňky

Ovládněte váš digitální marketing. S aplikací Boldem jednoduše a rychle oslovíte zákazníky se svými aktuálními nabídkami. Proč vyrábět 10 hodin jednu šablonu, když ji můžete mít za pár minut připravenou. Boldem Digitální marketing pro Hanku, Firmu i Banku vám s tím s radostí pomůže.

Shoptet doplněk

Co doplněk Shoptet umí?

  • Napojení na aplikaci Boldem, která slouží ke kompletní správě digitálního marketingu, online komunikace a SMS kampaní.
  • Automatické importování e-mailových adres při souhlasu k odběru newsletterů, který vám umožní vytvářet e-mailové kampaně na míru každému zákazníkovi.
  • Boldem pravidelně ukládá data o zákaznících a objednávkách. Díky tomu můžete své e‑mailové kampaně jednoduše personalizovat.
  • Importování produktového kanálu (feedu) díky každodenní synchronizaci. Budete tak mít aktuální data o produktech přímo v Boldem.
  • Importování informací o košících, které lze použít nejen při segmentacích pro lepší zacílení, ale také například k vytváření automatizací.
Shoptet

Proč využít aplikaci Boldem?

Boldem zajišťuje péči o nové i stávající zákazníky, a to automaticky a více kanály najednou. Ať už e-mailem, zprávami SMS, nebo přes sociální sítě.

Segmentace, automatizace a A/B testování zaručují přesné cílení a díky připraveným zdrojům nemusí žádná kampaň začínat od nuly. Boldem umožňuje přípravu bloků, od záhlaví až k zápatí, které lze uložit, znovu použít nebo znovu vytvořit. 

V Boldem pro vás připravíme automatizace, díky kterým ušetříte svůj drahocenný čas. Jejich nastavení nebylo nikdy jednodušší. Během chvilky spustíte kampaň na opuštěný košík, přivítání nových uživatelů, nebo svátkovou kampaň, případně rozešlete třeba reaktivační sdělení neaktivním zákazníkům. Také můžete kategorizovat či vytvářet VIP kampaně podle počtu objednávek, nebo jednoduše podle objednaného zboží.

5 důvodů proč Boldem.
  1. Skvělá doručitelnost – díky vlastním serverům dokážeme zajistit bezproblémovou doručitelnost vašich e-mailových kampaní.
  2. Žádný zahraniční cloud nebo řešení třetí strany – veškeré servery jsou fyzicky umístěny v České republice ve správě profesionálních techniků a programátorů.
  3. České řešení, které si rozumí s celým světem.
  4. Dochvilná zákaznická podpora – problémy vyřešíme hned. Nejsme totiž zastánci otřepané věty „Váš požadavek zpracujeme hned, jak to bude možné“.
  5. Intuitivní editor kampaní, díky kterému zvládnete naklikat svou e-mailovou kampaň během několika minut.

Jaké jsou základní vlastnosti aplikace Boldem?

  • Marketingový nástroj s funkcemi pro digitální marketing.
  • Intuitivní editor pro tvorbu e-mailových kampaní.
  • Možnost nastavení palety barev a loga, které jednoduše použijete v jakékoli kampani.
  • Možnost přednastavení bloků, které lze použít napříč každou šablonou. Nastavíte si hlavičku a patičku, která se ve většině případů nemění, a urychlíte si tak práci.
  • Možnost přednastavení proměnných, které lze použít na úrovni každé kampaně či automatizace.
  • Segmentace zákazníků podle přesně definovaných prvků.
  • Doktor šablon, který zkontroluje každou kampaň před ostrou rozesílkou (podvržené odkazy, nevhodná slova, alternativní text u obrázků, délku e-mailu aj.)
  • Reporty a analýzy z každé e-mailové kampaně.
  • Automatizace. Schéma základních automatizací pro vás můžeme připravit přímo ve vašem účtu, nebo si je můžete vytvořit sami. Nemusíte se starat o jejich nastavení. Připravíte si kampaň a automatický e-mail marketing máte hotov. Kampaně si jednou nastavíte a už se o ně nemusíte starat. Jen sbíráte plody své práce v podobě konverzí a hlídáte si výsledky.
  • Sběrné formuláře, které rychle připojíte na váš web, usnadňují shromažďování uživatelských dat.
  • V neposlední řadě nechybí SMS kampaně, transakční e-mailing, napojení na Google Analytics, a řada dalších užitečných funkcí.

Pro koho je Boldem a doplněk Shoptet?

Jsme si vědomi, že každý zákazník je jedinečný. Nachází se na jiné pozici, disponuje jinými požadavky a také zdroji. Jednotlivec, firma, nebo korporát potřebuje jiný přístup a využívá jiné funkce. Boldem nabízí všem to, co chtějí a potřebují.

Pro koho je Boldem?

Aplikace vám pomůže při řešení každodenní komunikace s vašimi zákazníky.

Máte vlastní e-shop a potřebujete informovat své zákazníky o produktech nebo novinkách? Pracujete ve firmě, kde víte, že e-mail marketing dokáže být tím pravým parťákem, který vám chybí v online komunikačním mixu? Nebo jste ve vedení velkého korporátu, kde víte, že nejjednodušší cesta, jak komunikovat se stovkami vašich zákazníků, je e-mailing?

Zapadáte do některé z výše uvedených skupin? Vyzkoušejte Boldem! Registrace je zdarma.

Jak doplněk Shoptet nainstalovat?

Náš návod vás provede instalací krok za krokem: 👇

Jak nainstalovat Shoptet doplněk?

Doufáme, že vám tento článek pomohl odpovědět na všechny otázky týkající se doplňku pro Shoptet, a pokud máte jakýkoli zvídavý dotaz, napište nám jej Boldem a my vám rádi odpovíme!

Klára Messerschmidtová, marketingová specialistka Autor: Klára Messerschmidtová
Publikováno: 11. března 2022

Jste připraveni?

Je to snadné. Začít můžete rovnou.

Vyzkoušejte Boldem

  • Tým sjíždí řeku během raftingu
  • Automechanici
  • Muž přemýšlí v kanceláři
  • Lidé, kteří se účastní konference
  • Prodavačka v obchodě s oblečením
  • Portrét mladé ženy
  • Zubařka a její pacientka
  • Rodina v poli
  • Lidé chatují na obchodní schůzce
  • Farmář drží dýně
  • Žena se usmívá před notebookem
Emoji_a_GIFy_v_email_marketingu

29. června 2022

Emoji a GIFy v e-mail marketingu, ano či ne?

Smajlíky, veselé obličeje, emotikony, samolepky, kaomoji, emoji, stejně jako animované GIFy jsou stále více populární a používáme je prakticky každý den. Díky nim zvládáme nejen lépe vyjadřovat emoce ve svých sděleních, ale jsme rovněž pohotovější než kdy předtím.

Světové statistiky e-mail marketingu

16. června 2022

Světové statistiky e-mail marketingu

V minulém článku jsme se zabývali problematikou měření úspěšnosti e-mail marketingových kampaní. Řekli jsme si, jaké základní metriky nabízí většina mailingových nástrojů, a že je vhodné tyto informace obohatit o statistiky z Google Analytics. V dnešním článku…

Jak měřit úspěšnost e-mail marketingu?

2. června 2022

Jak měřit úspěšnost e-mail marketingu?

Využíváte v rámci firemního komunikačního mixu e-mail marketing? Pokud ano, určitě vás zajímá, jaké jsou základní metriky e-mailingu, nebo co v e-mail marketingu znamenají pojmy dobrá míra otevření a dobrý proklik. Pojďme se na tuto problematiku podívat podrobněji. Proč sledovat…