Píšeme Boldem blog

Zimní e-mail marketingové novinky v Boldem

Publikováno 5 min. čtení

zimní novinky z Boldem

Se zimním obdobím se pomalu loučíme, a tak přicházíme s novinkami, na kterých jsme posledního čtvrt roku usilovně pracovali. Co se odehrálo od podzimních aktualizací? Jaké jsou novinky v aplikaci a ve světě Boldem? Pojďme se na to podívat.

Novinky ze světa Boldem

Webinář ve spolupráci s Upgates

V únoru jsme ve spolupráci s provozovatelem e-shopové platformy Upgates připravili webinář s názvem „7 důvodů, proč se e-mailing vyplatí“. Pokud jste o něm nevěděli, ale zajímá vás, můžete si záznam přehrát na našem YouTube kanálu.

Ve webináři se dozvíte:

  • Co je to automatizovaný marketing a jak ho můžete s Boldem využít.
  • Jaké výhody e-mail marketing přináší.
  • 7 důvodů, proč byste měli věnovat e-mail marketingu zvýšenou pozornost.
  • Jaké e-mailové funkce nabízí Boldem a jak je můžete využít v praxi.
  • Jak lze propojit aplikaci Boldem s e-shopovým řešením Upgates.
Odkaz na webinář: "7 důvodů, proč se e-mailing vyplatí".

Webinář je skvělou volbou pro ty, kteří stojí na pomezí a nedokáží se zcela rozhodnout, zda je e-mail marketing ideální nástroj pro jejich podnikání.

Marketingové služby na míru a na klik

Klára a Katka z oddělení marketingu vám poradí, jak začít s e-mailingem. Vyberte si z nabízených marketingových služeb Boldem.

Na našich stránkách nyní najdete novou položku Služby. Pokud chcete posunout svůj e-mail marketing o krok dále, ale cítíte se bez inspirace, nemáte k ruce žádného e-mailingového specialistu nebo nejste v této oblasti úplně zběhlí, nevadí. Právě proto jsme tuto stránku vytvořili. Nikdo není dokonalý a občas je užitečné požádat o pomoc někoho, kdo problematice rozumí více.

Na stránce máte možnost vybrat si přípravu šablony, analýzu a nastavení e-mailingové strategie nebo jeden z našich marketingových balíčků. Pokud však zjistíte, že některé služby nevyhovují vašim potřebám, můžete si sestavit vlastní balíček na míru. Stačí vyplnit formulář se svými požadavky a náš tým z obchodního oddělení se postará o zbytek.

Aplikace Boldem pro Android

Už jste slyšeli o nové aplikaci Boldem pro Android? S touto aplikací budete mít přehled statistik ze svých e-mail marketingových kampaní vždy a všude po ruce. Díky jednoduchému rozhraní si snadno zkontrolujete úspěšnost svých kampaní a budete moci rychle reagovat na případné problémy.

E-mail marketingové novinky. Stáhněte si aplikaci Boldem pro Android

CzechOn-lineExpo 2023

V únoru jste se s námi mohli potkat na e-commerce & on-line business veletrhu – CzechOn-lineExpo, kde jsme vystavovali s naším Boldem stánkem. Navštívili jste pražské výstaviště v Letňanech? Jak se vám veletrh zamlouval? Pokud vás nástroj Boldem zaujal, ale stále máte nějaké nezodpovězené otázky, rádi se s vámi osobně potkáme na veletrhu Reshoper, který se koná 17. května 2023 v Praze v Letňanech.

E-mail marketingové novinky z aplikace Boldem

Integrace

Nově si můžete propojit aplikaci Boldem s e-shopovým rozhraním Upgates a využít integraci pro snadnou synchronizaci kontaktů, objednávek, produktů, včetně zdroje produktových dat a informací o košících. Nemusíte se tak zabývat ručním přenosem dat, což vám usnadní práci a ušetří spoustu času.

Navíc, pokud provozujete vícejazyčný e-shop, filtrujeme vaše kontakty a objednávky podle jazyka domény e-shopu. To znamená, že můžete snadno sledovat a spravovat objednávky a kontakty pro každý jazyk zvlášť. Díky tomu zlepšíte komunikaci se svými zákazníky a zvýšíte efektivitu svého podnikání. 

Segmentace

Rozšířili jsme segmentaci! Nyní můžete vytvářet segmenty podle stavu objednávek nebo počtu objednávek. Navíc můžete nově pracovat s konkrétním časovým omezením pro každou podmínku.

Podmínky založené na stavu objednávek fungují následujícím způsobem: Boldem zkontroluje stav, který máte uvedený na svém e-shopu a informace o tomto stavu přenese do vašeho účtu Boldem. Stav objednávek se tedy může lišit v závislosti na konkrétním e-shopu.

Návod, jak segmentovat dle stavu objednávky
Návod, jak segmentovat dle počtu objednávky

Chytrý editor Boldem

Vylepšili jsme náš chytrý editor o novou funkci Vlastní meta tag, která slouží k topování vašich kampaní, zejména na Seznam.cz. Díky této funkci zůstanou vaše e-maily na prvním místě v Seznam schránkách až po dobu 7 dní.

Návod, jak nastavit meta tag v chytrém editoru Boldem

Seznam má pro topování e-mailu vymezené tři pozice, což znamená, že v jedné e-mailové schránce se můžete setkat maximálně se třemi e-maily, které zůstanou na těchto pozicích po dobu 7 dní, a to dokonce i po otevření a přečtení e-mailu.

Jak na topování e-mailů?

Základními podmínkami, kterými musí projít každý, kdo má o topování na Seznamu zájem jsou:

  • Audit e-mailových adres klienta – kontrola e-mailových adres, technické požadavky, velikost databáze;
  • Zakoupení minimálně 50 tisíc e-mailů = počet skutečně odeslaných e-mailů. Rozesílky lze rozdělit do menších fází, nicméně minimální velikost jedné rozesílky musí být alespoň 10 000 e-mailů. Minimálním rozestup mezi rozesílkami musí být dva dny.

Kolik tato služba stojí?

Za 1 000 e-mailových adres zaplatíte 180 Kč. Při 50 tisících to bude 9 000 Kč.

Jak postupovat, pokud máte o topování zájem?

  • Kontaktujte svého obchodního zástupce u seznam.cz.
  • Jakmile splníte podmínky Seznamu, vygenerují vám kód.
  • Kód vložíte do hlavičky e-mailu.
  • Odešlete e-mail.
  • Po dobu 7 dní bude váš e-mail v Seznam schránkách na prvním místě.

Za poslední čtvrt rok jsme nezaháleli a stihli jsme toho opravdu hodně a ani následující čtvrt rok to nebude jiné. Budeme se dál věnovat zdokonalování aplikace Boldem. Těší nás, že vás můžeme pozvat na další webinář na téma „Jak na prodejní e-mail za pomoci AI?“, na který se můžete přihlásit již teď a 17. května se opět můžeme potkat osobně na veletrhu Reshoper.

Buďte u toho s námi a pošlete to Boldem.

Zajímá vás, co všechno ještě Boldem umí? Přečtěte si další informace o tom, jak využít automatizovaný marketing ve firmách s Boldem.

Klára Messerschmidtová Autor: Klára Messerschmidtová
Publikováno: 8. března 2023

Jste připraveni?

Je to snadné. Začít můžete rovnou.

Vyzkoušejte Boldem

  • Prodavačka v obchodě s oblečením
  • Farmář drží dýně
  • Tým sjíždí řeku během raftingu
  • Žena se usmívá před notebookem
  • Lidé, kteří se účastní konference
  • Lidé chatují na obchodní schůzce
  • Portrét mladé ženy
  • Zubařka a její pacientka
  • Automechanici
  • Muž přemýšlí v kanceláři
  • Rodina v poli
Příklady scénářů pro využití vlastních událostí v Boldem

21. března 2024

Vlastní události: Využívejte data naplno

Vlastní události jsme vám představili už před dvěma týdny. Ve zkratce se jedná o úložiště v Boldem, kam si můžete ukládat jakákoliv data, která na svém webu, v aplikaci nebo na jiné platformě chcete…

Grafické znázornění příkladu automatizace na základě vlastních událostí a jejich výhod

5. března 2024

Spouštíme vlastní události Boldem

Data nad zlato. Proto jsme v Boldem spustili vlastní události, které vám výrazně usnadní personalizovanou a cílenou komunikaci se zákazníky.