Se zimním obdobím se pomalu loučíme, a tak přicházíme s novinkami, na kterých jsme posledního čtvrt roku usilovně pracovali. Co se odehrálo od podzimních aktualizací? Jaké jsou novinky v aplikaci a ve světě Boldem? Pojďme se na to podívat.
Novinky ze světa Boldem
Webinář ve spolupráci s Upgates
V únoru jsme ve spolupráci s provozovatelem e-shopové platformy Upgates připravili webinář s názvem „7 důvodů, proč se e-mailing vyplatí“. Pokud jste o něm nevěděli, ale zajímá vás, můžete si záznam přehrát na našem YouTube kanálu.
Ve webináři se dozvíte:
Co je to automatizovaný marketing a jak ho můžete s Boldem využít.
Jaké výhody e-mail marketing přináší.
7 důvodů, proč byste měli věnovat e-mail marketingu zvýšenou pozornost.
Jaké e-mailové funkce nabízí Boldem a jak je můžete využít v praxi.
Jak lze propojit aplikaci Boldem s e-shopovým řešením Upgates.
Webinář je skvělou volbou pro ty, kteří stojí na pomezí a nedokáží se zcela rozhodnout, zda je e-mail marketing ideální nástroj pro jejich podnikání.
Na našich stránkách nyní najdete novou položku Služby. Pokud chcete posunout svůj e-mail marketing o krok dále, ale cítíte se bez inspirace, nemáte k ruce žádného e-mailingového specialistu nebo nejste v této oblasti úplně zběhlí, nevadí. Právě proto jsme tuto stránku vytvořili. Nikdo není dokonalý a občas je užitečné požádat o pomoc někoho, kdo problematice rozumí více.
Na stránce máte možnost vybrat si přípravu šablony, analýzu a nastavení e-mailingové strategie nebo jeden z našich marketingových balíčků. Pokud však zjistíte, že některé služby nevyhovují vašim potřebám, můžete si sestavit vlastní balíček na míru. Stačí vyplnit formulář se svými požadavky a náš tým z obchodního oddělení se postará o zbytek.
Aplikace Boldem pro Android
Už jste slyšeli o nové aplikaci Boldem pro Android? S touto aplikací budete mít přehled statistik ze svých e-mail marketingových kampaní vždy a všude po ruce. Díky jednoduchému rozhraní si snadno zkontrolujete úspěšnost svých kampaní a budete moci rychle reagovat na případné problémy.
V únoru jste se s námi mohli potkat na e-commerce & on-line business veletrhu – CzechOn-lineExpo, kde jsme vystavovali s naším Boldem stánkem. Navštívili jste pražské výstaviště v Letňanech? Jak se vám veletrh zamlouval? Pokud vás nástroj Boldem zaujal, ale stále máte nějaké nezodpovězené otázky, rádi se s vámi osobně potkáme na veletrhu Reshoper, který se koná 17. května 2023 v Praze v Letňanech.
E-mail marketingové novinky z aplikace Boldem
Integrace
Nově si můžete propojit aplikaci Boldem s e-shopovým rozhraním Upgates a využít integraci pro snadnou synchronizaci kontaktů, objednávek, produktů, včetně zdroje produktových dat a informací o košících. Nemusíte se tak zabývat ručním přenosem dat, což vám usnadní práci a ušetří spoustu času.
Navíc, pokud provozujete vícejazyčný e-shop, filtrujeme vaše kontakty a objednávky podle jazyka domény e-shopu. To znamená, že můžete snadno sledovat a spravovat objednávky a kontakty pro každý jazyk zvlášť. Díky tomu zlepšíte komunikaci se svými zákazníky a zvýšíte efektivitu svého podnikání.
Rozšířili jsme segmentaci! Nyní můžete vytvářet segmenty podle stavu objednávek nebo počtu objednávek. Navíc můžete nově pracovat s konkrétním časovým omezením pro každou podmínku.
Podmínky založené na stavu objednávek fungují následujícím způsobem: Boldem zkontroluje stav, který máte uvedený na svém e-shopu a informace o tomto stavu přenese do vašeho účtu Boldem. Stav objednávek se tedy může lišit v závislosti na konkrétním e-shopu.
Chytrý editor Boldem
Vylepšili jsme náš chytrý editor o novou funkci Vlastní meta tag, která slouží k topování vašich kampaní, zejména na Seznam.cz. Díky této funkci zůstanou vaše e-maily na prvním místě v Seznam schránkách až po dobu 7 dní.
Seznam má pro topování e-mailu vymezené tři pozice, což znamená, že v jedné e-mailové schránce se můžete setkat maximálně se třemi e-maily, které zůstanou na těchto pozicích po dobu 7 dní, a to dokonce i po otevření a přečtení e-mailu.
Jak na topování e-mailů?
Základními podmínkami, kterými musí projít každý, kdo má o topování na Seznamu zájem jsou:
Audit e-mailových adres klienta – kontrola e-mailových adres, technické požadavky, velikost databáze;
Zakoupení minimálně 50 tisíc e-mailů = počet skutečně odeslaných e-mailů. Rozesílky lze rozdělit do menších fází, nicméně minimální velikost jedné rozesílky musí být alespoň 10 000 e-mailů. Minimálním rozestup mezi rozesílkami musí být dva dny.
Kolik tato služba stojí?
Za 1 000 e-mailových adres zaplatíte 180 Kč. Při 50 tisících to bude 9 000 Kč.
Jakmile splníte podmínky Seznamu, vygenerují vám kód.
Kód vložíte do hlavičky e-mailu.
Odešlete e-mail.
Po dobu 7 dní bude váš e-mail v Seznam schránkách na prvním místě.
Za poslední čtvrt rok jsme nezaháleli a stihli jsme toho opravdu hodně a ani následující čtvrt rok to nebude jiné. Budeme se dál věnovat zdokonalování aplikace Boldem. Těší nás, že vás můžeme pozvat na další webinář na téma „Jak na prodejní e-mail za pomoci AI?“, na který se můžete přihlásit již teď a 17. května se opět můžeme potkat osobně na veletrhu Reshoper.
AI v e-mailingu už dávno není sci-fi. ChatGPT využívají marketéři pro efektivnější práci s textem už od začátku boomu. Díky integrované funkci AI v šablonovém editoru Boldem se e-mailingu otevírají další, nové možnosti.