Píšeme Boldem blog

10 důvodů k e-mailingu s Boldem

Publikováno 4 min. čtení

ilustrace mobilu s grafem, přehledem editoru šablon a logy e-shopů integrovatelných do Boldem

E-mailing je jeden z nejefektivnějších nástrojů přímého marketingu. Vyvinuli jsme marketingovou aplikaci BoldemDigitální marketing pro Hanku, Firmu i Banku., která vám pomůže dělat e-mail marketing dobře.

Rozhodování se mezi rodinou, prací a komunikací se zákazníky, je minulost. Boldem zasáhne publikum všech tvarů i velikostí. Ušetří čas i peníze a pomůže najít a zúročit data. Integrace a API propojí firemní systémy a obohatí váš online marketing. Boldem bere v úvahu rizika podnikání a nabízí řešení. Dáváme vám k dispozici naše technické zázemí a naši desetileté know-how.

TOP 10 proč si vybrat Boldem.

10 důvodů proč Boldem k e-mailingu

1. Lidská inteligence

Jsme odborníci, na které je spolehnutí. Potřebujete-li pomoct nebo poradit, neváhejte se spojit s naší zákaznickou podporou. Klademe důraz na přímou a rychlou komunikaci s našimi klienty. Narazíte-li na problém nebo budete-li mít jakýkoli dotaz, kontaktujte nás a do 2 minut se vám budeme věnovat.

Statistika naší zákaznické podpory.

Abychom uvedli věci na pravou míru. Neznamená to, že váš problém vyřešíme do 2 minut, ale že se vaší zprávou začneme okamžitě zabývat a o průběhu řešení vás budeme pravidelně informovat.

2. Boldem vám pomůže se zákazníky

Nevíte, jak se trefit zákazníkovi do vkusu s předmětem? Odpovědí může být A/B testování. Testujte předmět, jméno odesílatele nebo obsah přímo v aplikaci, přímo v jedné kampani a zjistěte, na co vaši zákazníci slyší.

Díky segmentaci si snadno můžete rozškatulkovat zákazníky podle jejich chování. Neposílejte všechno na všechny. Rozdělte si publikum podle klíčových kritérií a nákupního chování. Díky tomu dosáhnete efektivnějšího zacílení a lepších výsledků.

Petr není Pavel a Boldem to ví. Personalizujte vaše kampaně od A do Z.

3. Dělejte to automaticky. Samo sebou. Boldem!

Reagujte na chování zákazníků ještě rychleji a efektivněji. Automatizované kampaně vám s tím mohou pomoci. Jejich nastavení je jednoduché a zábavné. Vymyslete si strategickou cestu, která bude reagovat na nákupní chování zákazníků okamžitě.

4. S Boldem to jde rychle

Čas jsou peníze. Je to sice klišé, ale je to tak. Boldem váš čas s přípravou e-mailových kampaní zkrátí. Díky chytrému editoru můžete mít šablonu hotovou za pár minut. Nemusíte mít žádné znalosti. Vše je intuitivní a přehledné.

Boldem chytrý editor.

5. Prověřujte s doktorem šablon!

Posílejte pouze kvalitní sdělení. Doktor šablon automaticky zkontroluje každou kampaň před finální rozesílkou. Najde-li v kampani chyby, upozorní vás na ně. Dokud newsletter nebude z technického a vizuálního hlediska v pořádku, tak nedovolí, aby byla kampaň rozeslána na vaše zákazníky.

6. Analyzujte a sledujte výkon vašich kampaní v reálném čase!

V Boldem máte data a statistiky na jednom místě. Měřte své výsledky v reálném čase, práci vykonávejte precizně s rychlostí Usiana Bolta. Pokud potřebujete víc, propojte kampaně s Google Analytics. Práce s analytickými nástroji bude pro vás odteď jednodušší. V Boldem se nebudete muset zabývat ručním vepisováním UTM tagginu. Vše je pro vás automaticky předpřipravené.

Analyzujte a sledujte výkony vašich kampaní v reálném čase.

7. Propojte Boldem s vašim firemním systémem nebo e-shopem!

Přehledné API a integrace propojí firemní systémy. Doplňky, které propojí e-shopy jednodušeji a rychleji. Propojte váš Shoptet nebo Upgates účet a během chvilky mějte užitečná data pro mailing v Boldem.

8. Sběrné formuláře

V Boldem si snadno vytvoříte sběrné formuláře pro váš web nebo e-shop. Ať už ve formě pop-up okna nebo lišty. Design si navrhnete přesně takový, jaký uznáte za vhodný. Pokud zvládnete pracovat s editorem šablon, nebude pro vás problém pracovat s editorem pro sběrné formuláře. Princip je totiž stejný.

Příprava sběrného formuláře v Boldem.

9. Jednoduchý import dat

Importujte kontakty a data ručně nebo automaticky. Vyberete si cestu, která je pro vás schůdná a nejpohodlnější.

10. Nebojíme se žádných rizik. Nabízíme technické zázemí

Jsme si vědomi toho, že data, která máte od svých zákazníků, jsou cenná jako zlato a v žádném případě se nemohou dostat do rukou někoho jiného. Máme osobní zkušenosti s velkými finančními institucemi. Bereme v úvahu jejich rizika. Nabízíme řešení na míru, technické zázemí a naši lidskou inteligenci.

Budujte a posilujte brand s Boldem!

Chceme, abyste na e-mail marketing pohlíželi trochu jinýma očima. Nejen jako na nástroj, který vám může zvýšit konverze, ale který podpoří i váš brand! Chceme, abyste jej používali správně. Proto vám cestu ke správnému používání chceme co nejvíce usnadnit.

Klára Messerschmidtová, marketingová specialistka Autor: Klára Messerschmidtová
Publikováno: 24. března 2022

Jste připraveni?

Je to snadné. Začít můžete rovnou.

Vyzkoušejte Boldem

  • Lidé, kteří se účastní konference
  • Rodina v poli
  • Zubařka a její pacientka
  • Portrét mladé ženy
  • Tým sjíždí řeku během raftingu
  • Farmář drží dýně
  • Lidé chatují na obchodní schůzce
  • Žena se usmívá před notebookem
  • Automechanici
  • Muž přemýšlí v kanceláři
  • Prodavačka v obchodě s oblečením
Emoji_a_GIFy_v_email_marketingu

29. června 2022

Emoji a GIFy v e-mail marketingu, ano či ne?

Smajlíky, veselé obličeje, emotikony, samolepky, kaomoji, emoji, stejně jako animované GIFy jsou stále více populární a používáme je prakticky každý den. Díky nim zvládáme nejen lépe vyjadřovat emoce ve svých sděleních, ale jsme rovněž pohotovější než kdy předtím.

Světové statistiky e-mail marketingu

16. června 2022

Světové statistiky e-mail marketingu

V minulém článku jsme se zabývali problematikou měření úspěšnosti e-mail marketingových kampaní. Řekli jsme si, jaké základní metriky nabízí většina mailingových nástrojů, a že je vhodné tyto informace obohatit o statistiky z Google Analytics. V dnešním článku…

Jak měřit úspěšnost e-mail marketingu?

2. června 2022

Jak měřit úspěšnost e-mail marketingu?

Využíváte v rámci firemního komunikačního mixu e-mail marketing? Pokud ano, určitě vás zajímá, jaké jsou základní metriky e-mailingu, nebo co v e-mail marketingu znamenají pojmy dobrá míra otevření a dobrý proklik. Pojďme se na tuto problematiku podívat podrobněji. Proč sledovat…