E-mailing je jeden z nejefektivnějších nástrojů přímého marketingu. Vyvinuli jsme marketingovou aplikaci Boldem – Digitální marketing pro Hanku, Firmu i Banku., která vám pomůže dělat e-mail marketing dobře.
Rozhodování se mezi rodinou, prací a komunikací se zákazníky, je minulost. Boldem zasáhne publikum všech tvarů i velikostí. Ušetří čas i peníze a pomůže najít a zúročit data. Integrace a API propojí firemní systémy a obohatí váš online marketing. Boldem bere v úvahu rizika podnikání a nabízí řešení. Dáváme vám k dispozici naše technické zázemí a naši desetileté know-how.
Jsme odborníci, na které je spolehnutí. Potřebujete-li pomoct nebo poradit, neváhejte se spojit s naší zákaznickou podporou. Klademe důraz na přímou a rychlou komunikaci s našimi klienty. Narazíte-li na problém nebo budete-li mít jakýkoli dotaz, kontaktujte nás a do 2 minut se vám budeme věnovat.
Abychom uvedli věci na pravou míru. Neznamená to, že váš problém vyřešíme do 2 minut, ale že se vaší zprávou začneme okamžitě zabývat a o průběhu řešení vás budeme pravidelně informovat.
2. Boldem vám pomůže se zákazníky
Nevíte, jak se trefit zákazníkovi do vkusu s předmětem? Odpovědí může být A/B testování. Testujte předmět, jméno odesílatele nebo obsah přímo v aplikaci, přímo v jedné kampani a zjistěte, na co vaši zákazníci slyší.
Díky segmentaci si snadno můžete rozškatulkovat zákazníky podle jejich chování. Neposílejte všechno na všechny. Rozdělte si publikum podle klíčových kritérií a nákupního chování. Díky tomu dosáhnete efektivnějšího zacílení a lepších výsledků.
Petr není Pavel a Boldem to ví. Personalizujte vaše kampaně od A do Z.
3. Dělejte to automaticky. Samo sebou. Boldem!
Reagujte na chování zákazníků ještě rychleji a efektivněji. Automatizované kampaně vám s tím mohou pomoci. Jejich nastavení je jednoduché a zábavné. Vymyslete si strategickou cestu, která bude reagovat na nákupní chování zákazníků okamžitě.
4. S Boldem to jde rychle
Čas jsou peníze. Je to sice klišé, ale je to tak. Boldem váš čas s přípravou e-mailových kampaní zkrátí. Díky chytrému editoru můžete mít šablonu hotovou za pár minut. Nemusíte mít žádné znalosti. Vše je intuitivní a přehledné.
Posílejte pouze kvalitní sdělení. Doktor šablon automaticky zkontroluje každou kampaň před finální rozesílkou. Najde-li v kampani chyby, upozorní vás na ně. Dokud newsletter nebude z technického a vizuálního hlediska v pořádku, tak nedovolí, aby byla kampaň rozeslána na vaše zákazníky.
6. Analyzujte a sledujte výkon vašich kampaní v reálném čase!
V Boldem máte data a statistiky na jednom místě. Měřte své výsledky v reálném čase, práci vykonávejte precizně s rychlostí Usiana Bolta. Pokud potřebujete víc, propojte kampaně s Google Analytics. Práce s analytickými nástroji bude pro vás odteď jednodušší. V Boldem se nebudete muset zabývat ručním vepisováním UTM tagginu. Vše je pro vás automaticky předpřipravené.
7. Propojte Boldem s vašim firemním systémem nebo e-shopem!
Přehledné API a integrace propojí firemní systémy. Doplňky, které propojí e-shopy jednodušeji a rychleji. Propojte váš Shoptet nebo Upgates účet a během chvilky mějte užitečná data pro mailing v Boldem.
8. Sběrné formuláře
V Boldem si snadno vytvoříte sběrné formuláře pro váš web nebo e-shop. Ať už ve formě pop-up okna nebo lišty. Design si navrhnete přesně takový, jaký uznáte za vhodný. Pokud zvládnete pracovat s editorem šablon, nebude pro vás problém pracovat s editorem pro sběrné formuláře. Princip je totiž stejný.
9. Jednoduchý import dat
Importujte kontakty a data ručně nebo automaticky. Vyberete si cestu, která je pro vás schůdná a nejpohodlnější.
10. Nebojíme se žádných rizik. Nabízíme technické zázemí
Jsme si vědomi toho, že data, která máte od svých zákazníků, jsou cenná jako zlato a v žádném případě se nemohou dostat do rukou někoho jiného. Máme osobní zkušenosti s velkými finančními institucemi. Bereme v úvahu jejich rizika. Nabízíme řešení na míru, technické zázemí a naši lidskou inteligenci.
Budujte a posilujte brand s Boldem!
Chceme, abyste na e-mail marketing pohlíželi trochu jinýma očima. Nejen jako na nástroj, který vám může zvýšit konverze, ale který podpoří i váš brand! Chceme, abyste jej používali správně. Proto vám cestu ke správnému používání chceme co nejvíce usnadnit.
Smajlíky, veselé obličeje, emotikony, samolepky, kaomoji, emoji, stejně jako animované GIFy jsou stále více populární a používáme je prakticky každý den. Díky nim zvládáme nejen lépe vyjadřovat emoce ve svých sděleních, ale jsme rovněž pohotovější než kdy předtím.
V minulém článku jsme se zabývali problematikou měření úspěšnosti e-mail marketingových kampaní. Řekli jsme si, jaké základní metriky nabízí většina mailingových nástrojů, a že je vhodné tyto informace obohatit o statistiky z Google Analytics. V dnešním článku…
Využíváte v rámci firemního komunikačního mixu e-mail marketing? Pokud ano, určitě vás zajímá, jaké jsou základní metriky e-mailingu, nebo co v e-mail marketingu znamenají pojmy dobrá míra otevření a dobrý proklik. Pojďme se na tuto problematiku podívat podrobněji. Proč sledovat…