25. října 2024
Všechny statistiky přehledně. V Boldem nyní najdete i tržby z e-mailingu
Díky nové funkci máte přímo v aplikaci přehled o tržbách a všech důležitých statistikách e-mailových kampaní na jednom místě. Šetřete čas s Boldem.
Píšeme Boldem blog
Publikováno 4 min. čtení
E-mailing je jeden z nejefektivnějších nástrojů přímého marketingu. Vyvinuli jsme marketingovou aplikaci Boldem – Digitální marketing pro Hanku, Firmu i Banku., která vám pomůže dělat e-mail marketing dobře.
Rozhodování se mezi rodinou, prací a komunikací se zákazníky, je minulost. Boldem zasáhne publikum všech tvarů i velikostí. Ušetří čas i peníze a pomůže najít a zúročit data. Integrace a API propojí firemní systémy a obohatí váš online marketing. Boldem bere v úvahu rizika podnikání a nabízí řešení. Dáváme vám k dispozici naše technické zázemí a naši desetileté know-how.
Jsme odborníci, na které je spolehnutí. Potřebujete-li pomoct nebo poradit, neváhejte se spojit s naší zákaznickou podporou. Klademe důraz na přímou a rychlou komunikaci s našimi klienty. Narazíte-li na problém nebo budete-li mít jakýkoli dotaz, kontaktujte nás a do 2 minut se vám budeme věnovat.
Abychom byli přesní – výše uvedené údaje neznamenají, že váš problém vždy vyřešíme do 2 minut, ale že se vaší zprávou začneme okamžitě zabývat a o průběhu řešení vás budeme pravidelně informovat.
Připravit obsahově nadupaný e-mail zabere někdy spoustu času. Převážně, pokud jde o textovou část a tok myšlenek, skvělá větná spojení a slova většinou nepřicházejí. Znáte to, ne? V takovém případě se nabízí sáhnout po umělé inteligenci, která vám pomůže text snadno a rychle navrhnout. Skvělá pomoc, pokud je vaše kreativita zrovna na bodu mrazu.
Umělou inteligenci berte ale s rezervou. Nikdy nedosáhne 100% lidskosti, a tak každý text překontrolujte a hlavně nenechte AI, aby vám ukradla vaši jedinečnost.
Nevíte, jak se trefit zákazníkovi do vkusu s předmětem? Odpovědí může být A/B testování. Testujte předmět, jméno odesílatele nebo obsah přímo v aplikaci, přímo v jedné kampani a zjistěte, na co vaši zákazníci slyší.
Díky segmentaci si snadno můžete rozškatulkovat zákazníky podle jejich chování. Neposílejte všechno na všechny. Rozdělte si publikum podle klíčových kritérií a nákupního chování. Díky tomu dosáhnete efektivnějšího zacílení a lepších výsledků.
Petr není Pavel a Boldem to ví. Personalizujte vaše kampaně od A do Z.
Reagujte na chování zákazníků ještě rychleji a efektivněji. Automatizované kampaně vám s tím mohou pomoci. Jejich nastavení je jednoduché a zábavné. Vymyslete si strategickou cestu, která bude reagovat na nákupní chování zákazníků okamžitě.
Čas jsou peníze. Je to sice klišé, ale je to tak. Boldem váš čas s přípravou e-mailových kampaní zkrátí. Díky chytrému editoru můžete mít šablonu hotovou za pár minut. Nemusíte mít žádné znalosti. Vše je intuitivní a přehledné.
Posílejte pouze kvalitní sdělení. Boldem automaticky zkontroluje každou kampaň před finální rozesílkou a upozorní vás na možné formální problémy s předmětem, chybějící odkaz k odhlášení, nesprávně použité proměnné a na řadu dalších aspektů. Dokud nebude newsletter z technického hlediska v pořádku, tak nedovolí, aby byla kampaň rozeslána vašim zákazníkům.
V Boldem máte data a statistiky na jednom místě. Měřte své výsledky v reálném čase, práci vykonávejte precizně s rychlostí Usiana Bolta. Pokud potřebujete víc, propojte kampaně s Google Analytics. Práce s analytickými nástroji bude pro vás odteď jednodušší. V Boldem se nebudete muset zabývat ručním vepisováním UTM tagginu. Vše je pro vás automaticky předpřipravené.
Přehledné API a integrace propojí firemní systémy. Doplňky, které propojí e-shopy jednodušeji a rychleji. Propojte váš Shoptet nebo Upgates účet a během chvilky mějte užitečná data pro mailing v Boldem.
V Boldem si snadno vytvoříte sběrné formuláře pro váš web nebo e-shop. Ať už ve formě pop-up okna nebo lišty. Design si navrhnete přesně takový, jaký uznáte za vhodný. Pokud zvládnete pracovat s editorem šablon, nebude pro vás problém pracovat s editorem pro sběrné formuláře. Princip je totiž stejný.
Importujte kontakty a data ručně nebo automaticky. Vyberete si cestu, která je pro vás schůdná a nejpohodlnější.
Jsme si vědomi toho, že data, která máte od svých zákazníků, jsou cenná jako zlato a v žádném případě se nemohou dostat do rukou někoho jiného. Máme osobní zkušenosti s velkými finančními institucemi. Bereme v úvahu jejich rizika. Nabízíme řešení na míru, technické zázemí a naši lidskou inteligenci.
Chcete vědět víc? Přečtěte si další informace o tom, jak využít automatizovaný marketing ve firmách s Boldem.
Chceme, abyste na e-mail marketing pohlíželi trochu jinýma očima. Nejen jako na nástroj, který vám může zvýšit konverze, ale který podpoří i váš brand! Chceme, abyste jej používali správně. Proto vám cestu ke správnému používání chceme co nejvíce usnadnit.
25. října 2024
Díky nové funkci máte přímo v aplikaci přehled o tržbách a všech důležitých statistikách e-mailových kampaní na jednom místě. Šetřete čas s Boldem.
15. července 2024
Kouzelná zkratka CDP. Ostříleným markeťákům dobře známá, méně zkušení o ní už možná slyšeli, ale nedokáží si přesně představit, co se pod těmito třemi písmeny skrývá. Pojďme si tedy udělat jasno v tom, co to ta Customer Data Platform je.
1. července 2024
Akční tarify Boldem na konci srpna 2024 končí. Jak to bude s cenami od 1. září?