Píšeme Boldem blog

Novinky z aplikace Boldem

Publikováno 5 min. čtení

Novinky-z-aplikace-Boldem

O novinkách se snažíme pravidelně informovat v našich newsletterech, které posíláme našim zákazníkům jednou za měsíc. Nicméně, Boldem jede v rychlíku a nových funkcí a vylepšení stále přibývá. Proto jsme se rozhodli po delší době věnovat novinkám rovnou celý článek.

Velká novinka v aplikaci Boldem – vlastní události

Velkou novinkou posledních dní je nová funkce vlastní události, o které jsme již několikrát informovali v našich newsletterech, na sociálních sítích a také na našem blogu. Pokud jste i tak tuto novinku přehlédli, doporučujeme vám přečíst si úvodní článek Spouštíme vlastní události, kde o vlastních událostech najdete podrobné informace, nebo se rovnou podívejte na článek, kde uvádíme několik příkladů, jak využít vlastní události v praxi.

Další novinky v aplikaci Boldem

Integrace

Propojte si Facebook Lead Ads s Boldem

Facebook Lead Ads, tedy reklamy ke sběru kontaktů na Facebooku představují způsob, jak oslovit nové zákazníky prostřednictvím této sociální sítě. Reklamy umožňují zobrazovat formuláře, do kterých mohou zájemci zadat své kontaktní údaje a přihlásit se například k odběru novinek, ucházet se o práci ve vaší společnosti, získat slevové kupóny, nebo odeslat poptávku týkající se vašich produktů či služeb.

Propojte si Facebook Lead Ads s Boldem

Máte-li zájem vyzkoušet výše zmíněnou Facebook reklamu a na získané kontakty následně posílat e-mailingové kampaně, postupujte podle nápovědy, kterou jsme pro vás připravili.

Přeneste si kontakty z WooCommerece do Boldem

Pokud pro svůj e-shop používáte doplněk WooCommerce ve WordPressu, můžete pomocí této funkce do Boldem automaticky přenášet údaje o zákaznících podle nově vytvořených účtů, nebo podle nově vytvořených objednávek. Díky tomu budete efektivněji rozesílat zprávy a využívat automatizační funkce.

Novinky: Propojení Boldem s WooCommerce

Chcete WooCommerce propojení vyzkoušet v praxi? Postupujte podle naší nápovědy.

Seznamy příjemců

Seřaďte si seznamy příjemců podle libosti

Nově v sekci Seznamy příjemců najdete funkci řazení. Seznamy si seřadíte podle názvu, data vytvoření nebo data úpravy.

Novinky: Řazení seznamů příjemců v nástroji Boldem

Šablony

Viditelnost bloků podle zařízení

Nastavit viditelnost řádku pro mobilní zařízení bylo možné již nějakou dobu. Nově jsme přidali možnost nastavit viditelnost i pro tablet a desktop. V Boldem si tak můžete vytvořit rozdílné šablony pro různé typy zařízení.

Novinky: Viditelnost bloků podle zařízení

Vyhledávejte produkty dle externího ID

Rozšířili jsme filtr pro hledání produktů v produktovém bloku. Nově můžete hledat produkty podle externího ID.

Novinky: Vyhledávejte produkty dle externího ID

Šablonové bloky

Možnost nastavit šablonový blok jako produktový

Sestavte si vlastní design produktového bloku. Blok se i nadále chová jako produktový blok, do kterého si stahujete produkty přes datový zdroj XML, nicméně jeho rozložení a obsah si flexibilně nastavíte podle sebe. Přečtěte si v nápovědě, jak s šablonovým produktovým blokem pracovat.

Nastavte si šablonový blok jako produktový

Kampaně

Dávkování kampaní: Inteligentní rozesílání e-mailů

Inteligentní dávkování e-mailů se vám bude hodit v případě, že:

  1. potřebujete zahřát novou databází kontaktů, na kterou jste ještě nikdy před tím neposílali,
  2. přecházíte z jiného e-mailingového nástroje,
  3. chcete regulovat počet návštěvníků webu, nebo e-shopu. Respektive pokud potřebujete během rozesílky snížit aktivitu příjemců na vašich stránkách.
Dávkování kampaní: Inteligentní rozesílání e-mailů

O krok přehlednější výsledky kampaní

Nově v sekci Kampaně → Výsledky najdete informaci o tom, jaký byl použitý preheader.

O krok přehlednější výsledky kampaní v Boldem

Stáhněte si report v PDF

Nově si ve výsledcích kampaní můžete stáhnout report ve formátu PDF. Jak se k PDF reportu dostanete? Jděte na kartu Kampaně, vyberte kampaň, která již proběhla a klikněte na Výsledky. Dále se proklikněte přes tlačítko Možnosti a vyberte Stáhnout PDF report.

Stáhněte si report v PDF

Kopírujte kampaně z jednoho účtu do druhého

Máte-li v Boldem více uživatelských účtů v a nechcete ztrácet čas vytvářením nových kampaní a šablon, máme pro vás skvělé řešení. Nově můžete snadno zkopírovat celé kampaně z jednoho účtu do druhého. Kopírování funguje na stejném principu, jako tomu bylo doposud u šablon. Tímto jednoduchým procesem ušetříte čas a úsilí, které byste jinak museli investovat do ručního vytváření stejných prvků opakovaně.

Segmentace

Drag&Drop přesouvání podmínek v segmentaci

Potřebujete přesunout podmínku na jinou pozici? Podmínky i podmínkové bloky teď mezi sebou můžete přesouvat tažením myší (Drag&Drop).

Sběrné formuláře

Nový typ spouštěče

Doplnili jsme nový spouštěč pop-up oken. Nyní můžete své sběrné formuláře ukázat uživatelům až tehdy, když se rozhodnou opustit webové stránky.

Nový typ spouštěče ve sběrných formulářích v Boldem

Podmínka na základě chování uživatele

Nově si můžete nastavit zobrazení pop-up okna až po určitém počtu navštívení konkrétní stránky. Reagujte na zákazníky, kteří navštíví konkrétní stránku i několikrát za den, ale na stránce neudělají žádnou aktivitu.

Nastavte si podmínku na základě chování uživatele

Transakční e-maily

Vyhledávejte transakční e-maily podle automatizací, nebo podle připnuté přílohy

V Boldem nyní můžete snadno vyhledávat transakční e-maily podle spuštěných automatizací, nebo podle toho, zda obsahují přílohu, či nikoli. Tato funkce vám umožňuje efektivněji spravovat a filtrovat vaše transakční e-maily podle specifických parametrů.

Vyhledávejte transakční e-maily podle automatizací, nebo podle připnuté přílohy

Nastavení domény

Nastavte si svou vlastní stránku před nebo po odhlášení

Pokud se chcete odlišit od ostatních a zajistit autentičnost vašich kampaních, můžete si nyní přizpůsobit stránku pro odhlášení podle vašich preferencí. Nově toto nastavení najdete v sekci Nastavení domény. Tímto způsobem si můžete vytvořit a nastavit jednak stránku, která se příjemcům zobrazí bezprostředně po odhlášení, a jednak stránku, která se příjemcům zobrazí jako mezikrok po kliknutí na odkaz k odhlášení v e-mailu. Přizpůsobením obsahu stránek k odhlášení, který lépe odpovídá vašemu brandu, poskytnete vašim odběratelům lepší uživatelský zážitek.

Chcete-li si přizpůsobit stránky zobrazované před nebo po odhlášení ve vašich kampaních, postupujte podle návodu v nápovědě.

Nastavte si svou vlastní stránku před nebo po odhlášení v Boldem

A to je z dnešních novinek vše. Už se těšíte na další? Jestli chcete mít aktuální informace o tom, co se v aplikaci děje, nezapomeňte odebírat newsletter (formulář najdete na konci stránky).

Klára Messerschmidtová Autor: Klára Messerschmidtová
Publikováno: 12. června 2024

Jste připraveni?

Je to snadné. Začít můžete rovnou.

Vyzkoušejte Boldem

  • Prodavačka v obchodě s oblečením
  • Tým sjíždí řeku během raftingu
  • Muž přemýšlí v kanceláři
  • Žena se usmívá před notebookem
  • Lidé, kteří se účastní konference
  • Rodina v poli
  • Automechanici
  • Zubařka a její pacientka
  • Lidé chatují na obchodní schůzce
  • Portrét mladé ženy
  • Farmář drží dýně
customer data platform Boldem

15. července 2024

Boldem jako Customer Data Platform

Kouzelná zkratka CDP. Ostříleným markeťákům dobře známá, méně zkušení o ní už možná slyšeli, ale nedokáží si přesně představit, co se pod těmito třemi písmeny skrývá. Pojďme si tedy udělat jasno v tom, co to ta Customer Data Platform je.

Příklady scénářů pro využití vlastních událostí v Boldem

21. března 2024

Vlastní události: Využívejte data naplno

Teorii vlastních událostí už známe. Dokonce si i dokážeme představit, jak celý proces funguje. Jaké scénáře ale s nimi tvořit? Pojďme se podívat na několik příkladů z různých odvětví.