Boldem marketingový blog

Marketing nás baví. Nakoukněte s námi do e-mailingového zákulisí a sledujte nové trendy online marketingu.

E-mail, který prodává. Ilustrační foto.

24. listopadu 2021

Jak napsat e-mail, který prodává?

Posílat e-maily, které přinesou zasloužené ovoce v podobě zvýšeného prodeje Vašeho e-shopu je cíl mnoha z Vás, kteří investují do e-mail marketingu. Jaké kroky je ale potřeba udělat, aby Váš e-mailing začal vydělávat? E-mail marketing je alchymie, ve které hraje roli mnoho faktorů. Zajímá Vás, které to jsou?

Digitální marketing pro firmy

29. dubna 2021

See-Think-Do-Care model ve vztahu k mail marketingu

Obchodní schéma, které mnozí z Vás mohou znát pod zkratkou STDC, zastřešuje komunikační cestu od obchodu k cílové skupině a zpět. Známý marketingový koncept, který Vám může pomoci rozjet efektivní online propagaci.

Předchozí

Už máte jasno?

Začněte hned