4. prosince 2024
Mějte transakční e-maily pod kontrolou s bezpečnými SMTP servery Boldem
Zabezpečené SMTP servery Boldem zajistí spolehlivé doručení transakčních e-mailů. Mějte celý proces komunikace se zákazníky pod kontrolou
Píšeme Boldem blog
Publikováno 5 min. čtení
O novinkách se snažíme pravidelně informovat v našich newsletterech, které posíláme našim zákazníkům jednou za měsíc. Nicméně, Boldem jede v rychlíku a nových funkcí a vylepšení stále přibývá. Proto jsme se rozhodli po delší době věnovat novinkám rovnou celý článek.
Velkou novinkou posledních dní je nová funkce vlastní události, o které jsme již několikrát informovali v našich newsletterech, na sociálních sítích a také na našem blogu. Pokud jste i tak tuto novinku přehlédli, doporučujeme vám přečíst si úvodní článek Spouštíme vlastní události, kde o vlastních událostech najdete podrobné informace, nebo se rovnou podívejte na článek, kde uvádíme několik příkladů, jak využít vlastní události v praxi.
Facebook Lead Ads, tedy reklamy ke sběru kontaktů na Facebooku představují způsob, jak oslovit nové zákazníky prostřednictvím této sociální sítě. Reklamy umožňují zobrazovat formuláře, do kterých mohou zájemci zadat své kontaktní údaje a přihlásit se například k odběru novinek, ucházet se o práci ve vaší společnosti, získat slevové kupóny, nebo odeslat poptávku týkající se vašich produktů či služeb.
Máte-li zájem vyzkoušet výše zmíněnou Facebook reklamu a na získané kontakty následně posílat e-mailingové kampaně, postupujte podle nápovědy, kterou jsme pro vás připravili.
Pokud pro svůj e-shop používáte doplněk WooCommerce ve WordPressu, můžete pomocí této funkce do Boldem automaticky přenášet údaje o zákaznících podle nově vytvořených účtů, nebo podle nově vytvořených objednávek. Díky tomu budete efektivněji rozesílat zprávy a využívat automatizační funkce.
Chcete WooCommerce propojení vyzkoušet v praxi? Postupujte podle naší nápovědy.
Nově v sekci Seznamy příjemců najdete funkci řazení. Seznamy si seřadíte podle názvu, data vytvoření nebo data úpravy.
Nastavit viditelnost řádku pro mobilní zařízení bylo možné již nějakou dobu. Nově jsme přidali možnost nastavit viditelnost i pro tablet a desktop. V Boldem si tak můžete vytvořit rozdílné šablony pro různé typy zařízení.
Rozšířili jsme filtr pro hledání produktů v produktovém bloku. Nově můžete hledat produkty podle externího ID.
Sestavte si vlastní design produktového bloku. Blok se i nadále chová jako produktový blok, do kterého si stahujete produkty přes datový zdroj XML, nicméně jeho rozložení a obsah si flexibilně nastavíte podle sebe. Přečtěte si v nápovědě, jak s šablonovým produktovým blokem pracovat.
Inteligentní dávkování e-mailů se vám bude hodit v případě, že:
Nově v sekci Kampaně → Výsledky najdete informaci o tom, jaký byl použitý preheader.
Nově si ve výsledcích kampaní můžete stáhnout report ve formátu PDF. Jak se k PDF reportu dostanete? Jděte na kartu Kampaně, vyberte kampaň, která již proběhla a klikněte na Výsledky. Dále se proklikněte přes tlačítko Možnosti a vyberte Stáhnout PDF report.
Máte-li v Boldem více uživatelských účtů v a nechcete ztrácet čas vytvářením nových kampaní a šablon, máme pro vás skvělé řešení. Nově můžete snadno zkopírovat celé kampaně z jednoho účtu do druhého. Kopírování funguje na stejném principu, jako tomu bylo doposud u šablon. Tímto jednoduchým procesem ušetříte čas a úsilí, které byste jinak museli investovat do ručního vytváření stejných prvků opakovaně.
Potřebujete přesunout podmínku na jinou pozici? Podmínky i podmínkové bloky teď mezi sebou můžete přesouvat tažením myší (Drag&Drop).
Doplnili jsme nový spouštěč pop-up oken. Nyní můžete své sběrné formuláře ukázat uživatelům až tehdy, když se rozhodnou opustit webové stránky.
Nově si můžete nastavit zobrazení pop-up okna až po určitém počtu navštívení konkrétní stránky. Reagujte na zákazníky, kteří navštíví konkrétní stránku i několikrát za den, ale na stránce neudělají žádnou aktivitu.
V Boldem nyní můžete snadno vyhledávat transakční e-maily podle spuštěných automatizací, nebo podle toho, zda obsahují přílohu, či nikoli. Tato funkce vám umožňuje efektivněji spravovat a filtrovat vaše transakční e-maily podle specifických parametrů.
Pokud se chcete odlišit od ostatních a zajistit autentičnost vašich kampaních, můžete si nyní přizpůsobit stránku pro odhlášení podle vašich preferencí. Nově toto nastavení najdete v sekci Nastavení domény. Tímto způsobem si můžete vytvořit a nastavit jednak stránku, která se příjemcům zobrazí bezprostředně po odhlášení, a jednak stránku, která se příjemcům zobrazí jako mezikrok po kliknutí na odkaz k odhlášení v e-mailu. Přizpůsobením obsahu stránek k odhlášení, který lépe odpovídá vašemu brandu, poskytnete vašim odběratelům lepší uživatelský zážitek.
Chcete-li si přizpůsobit stránky zobrazované před nebo po odhlášení ve vašich kampaních, postupujte podle návodu v nápovědě.
A to je z dnešních novinek vše. Už se těšíte na další? Jestli chcete mít aktuální informace o tom, co se v aplikaci děje, nezapomeňte odebírat newsletter (formulář najdete na konci stránky).
4. prosince 2024
Zabezpečené SMTP servery Boldem zajistí spolehlivé doručení transakčních e-mailů. Mějte celý proces komunikace se zákazníky pod kontrolou
25. října 2024
Díky nové funkci máte přímo v aplikaci přehled o tržbách a všech důležitých statistikách e-mailových kampaní na jednom místě. Šetřete čas s Boldem.
15. července 2024
Kouzelná zkratka CDP. Ostříleným markeťákům dobře známá, méně zkušení o ní už možná slyšeli, ale nedokáží si přesně představit, co se pod těmito třemi písmeny skrývá. Pojďme si tedy udělat jasno v tom, co to ta Customer Data Platform je.