2. srpna 2022
E-mailové kampaně 3. díl – rozdíl mezi B2B a B2C newsletterem
Marketingová komunikace probíhá na dvou úrovních - B2B a B2C. Ve 3. díle série E-mailové kampaně si řekneme hlavní rozdíly a jak v každé z nich komunikovat.
Marketing nás baví. Nakoukněte s námi do e-mailingového zákulisí a sledujte nové trendy online marketingu.
2. srpna 2022
Marketingová komunikace probíhá na dvou úrovních - B2B a B2C. Ve 3. díle série E-mailové kampaně si řekneme hlavní rozdíly a jak v každé z nich komunikovat.
20. července 2022
Přinášíme vám e-mail marketingové novinky z aplikace Boldem. Na vývoji aplikace Boldem pracujeme usilovně každý den, a proto je na čase se s vámi podělit o funkce, na které jste možná ještě nenarazili, a které vám mohou zásadně ulehčit…
19. července 2022
Aby se čas a finance investované do e-mailové kampaně vyplatily, je potřeba zamyslet se nad několika faktory. Pojďme se na ně podívat trošku podrobněji.
12. července 2022
Příběh Malá firma zabývající se více než 15 let výrobou ekologického produktu Likvidátor pachu ALP, který je šetrný nejen k lidem, ale i k přírodě. Kromě tohoto vlajkového produktu nabízí Alpík v kamenném obchodě v Ostravě a na e-shopu další přírodní a šetrné produkty z celého…
7. července 2022
KPI je zkratka, která vychází z anglického názvu Key Performance Indicators. V českém jazyce se jedná o velmi známé klíčové ukazatele výkonnosti. KPI jsou metriky, díky kterým hodnotíte firemní úspěchy, ale i selhání. Pomáhají odhalit historický vývoj firmy, který uvítáte…
5. července 2022
E-mail marketing pořád přináší spoustu výhod a informací. V prvním dílu E-mailové kampaně si řekneme, proč se e-mailingu věnovat a na co rozhodně nezapomínat.
29. června 2022
Smajlíky, veselé obličeje, emotikony, samolepky, kaomoji, emoji, stejně jako animované GIFy jsou stále více populární a používáme je prakticky každý den. Díky nim zvládáme nejen lépe vyjadřovat emoce ve svých sděleních, ale jsme rovněž pohotovější než kdy předtím.