
23. srpna 2022
E-mailové kampaně 4. díl – typy e-mailových kampaní
Při tvorbě e-mailingu narazíte na různé typy kampaní. My si je teď spolu projdeme a řekneme si, proč byste je měli do svého plánu zařadit a jak vám pomůžou.
Marketing nás baví. Nakoukněte s námi do e-mailingového zákulisí a sledujte nové trendy online marketingu.
23. srpna 2022
Při tvorbě e-mailingu narazíte na různé typy kampaní. My si je teď spolu projdeme a řekneme si, proč byste je měli do svého plánu zařadit a jak vám pomůžou.
16. srpna 2022
Udělat první dojem na zákazníka je důležité. Víte, jak napsat welcome e-mail? Pojďme si projít všechny složky, které by správná uvítací kampaň měla mít.
9. srpna 2022
Silných kampaní v období okurkové sezóny není mnoho. Po smršti tipů na grilování či vybavení k vodě zavládne prázdnota z blížícího se školního roku. Právě proto se nyní podíváme na kampaň, která startuje o prázdninách, byť je její…
2. srpna 2022
Marketingová komunikace probíhá na dvou úrovních - B2B a B2C. Ve 3. díle série E-mailové kampaně si řekneme hlavní rozdíly a jak v každé z nich komunikovat.
20. července 2022
Přinášíme vám e-mail marketingové novinky z aplikace Boldem. Na vývoji aplikace Boldem pracujeme usilovně každý den, a proto je na čase se s vámi podělit o funkce, na které jste možná ještě nenarazili, a které vám mohou zásadně ulehčit…
19. července 2022
Aby se čas a finance investované do e-mailové kampaně vyplatily, je potřeba zamyslet se nad několika faktory. Pojďme se na ně podívat trošku podrobněji.
12. července 2022
Příběh Malá firma zabývající se více než 15 let výrobou ekologického produktu Likvidátor pachu ALP, který je šetrný nejen k lidem, ale i k přírodě. Kromě tohoto vlajkového produktu nabízí Alpík v kamenném obchodě v Ostravě a na e-shopu další přírodní a šetrné produkty z celého…