25. října 2024
Všechny statistiky přehledně. V Boldem nyní najdete i tržby z e-mailingu
Díky nové funkci máte přímo v aplikaci přehled o tržbách a všech důležitých statistikách e-mailových kampaní na jednom místě. Šetřete čas s Boldem.
Píšeme Boldem blog
Publikováno 4 min. čtení
Podzim je tady v plném proudu a s ním i e-mail marketingové novinky z aplikace Boldem. K jakým změnám došlo, na jaké nové vychytávky se můžete těšit a hlavně, jak tyto nové funkce můžete využít v praxi? Nebudeme vás dlouho napínat, pojďme se na vše podívat!
Hned v samotném úvodu, v přehledu účtu, si můžete všimnout přepracovaného ovládacího panelu, ve kterém najdete novinky z Boldem blogu, videonávody z našeho YouTube kanálu, základní statistiky, počet vytvořených odesílacích domén a v neposlední řadě vaše fakturační údaje.
Pro ty z vás, kteří nemají dostatek času na přípravu vlastních šablon, nebo nechtějí využít služeb grafiků, jsme v aplikaci Boldem přidali sekci předdefinovaných šablon. Stačí si nastavit firemní identitu (logo a paletu barev) a vybrat si šablonu z předdefinované nabídky. S přednastavenou firemní identitou se vám předdefinovaná šablona automaticky zbarví do vašich firemních barev. Pak už stačí pouze doplnit požadovaný text s obrázky a e-mail odeslat. Příprava e-mailových kampaní nebyla nikdy jednodušší!
Chcete vytvořit novou šablonu e-mailu? Nyní se vás Boldem zeptá, jak si přejete novou šablonu vytvořit a nabídne vám automaticky tři možnosti. Přejete si začít úplně od začátku s čistým editorem, nebo dáte možnost předdefinovaným šablonám z galerie, či zvolíte vzorovou šablonu? Výběr je jen a jen na vás.
Máte pocit, že vaše volba nebyla zrovna nejlepší? Nevadí. Pokud se nacházíte v editoru šablon, průvodce lze kdykoliv vyvolat zpět, a to přes tlačítko Možnosti – Změna šablony.
V mailingu máte možnost využít sílu slevových kupónů, které jsou populární nejen v automatizacích, ale také v hromadném mailingu. Import slevových kupónů je velmi jednoduchý. Koneckonců se můžete přesvědčit sami. Natočili jsme jednoduchý videonávod, který vás nastavením slevových kupónů v rychlosti provede.
Aplikace Boldem za vás nově automaticky zkontroluje, zda máte dostatečné množství slevových kupónů pro vaši rozesílku. Pokud se stane, že dostatek slevových kódů nemáte, systém vás na to upozorní.
Dali jsme pro vás dohromady základní proměnné, které můžete využít ve svých e-mailových kampaních a díky tomu tak připravit personalizovaný e-mail na míru pro konkrétního zákazníka.
Zajímá vás, jak:
V letních novinkách jsme si představili základní nastavení firemní identity neboli nastavení loga a palety barev. Tím to ale nekončí. Boldem toho nabízí mnohem víc. Začněte dělat e-mail marketing efektivněji a co nejvíce automatizovaně s globálními proměnnými a šablonovými bloky.
Jedná se o proměnné, které nastavíte globálně na svém účtu a následně je můžete využívat napříč všemi kampaněmi. Celé nastavení řešíte ve svém účtu v sekci Nastavení – Proměnné.
Globální proměnná se může skládat z jednoduché proměnné nebo z JSON objektu.
Nastavte si tímto způsobem opakující se bloky, jako je záhlaví, zápatí, kontaktní údaje, název produktu aj. Pokud budete potřebovat některý z těchto údajů v budoucnu změnit, veškeré úpravy provedete z jednoho místa (Nastavení – Proměnné). Změny se automaticky promítnou napříč všemi vašimi šablonami.
Šablonové bloky fungují na podobném principu jako Globální proměnné, jen s tím rozdílem, že si jednotlivé opakující se bloky graficky sestavíte v editoru. Celé nastavení řešíte ve svém účtu v sekci Nastavení – Šablonové bloky. Šablonové bloky můžete kombinovat i s globálními proměnnými.
Předpřipravené šablonové bloky, jako je například záhlaví, zápatí nebo produktové bloky, následně najdete v editoru šablon v části Uložené. Do těla e-mailu je jednoduše dostanete přetažením. Stejně, jako u globálních proměnných, pokud v budoucnu budete řešit jakékoliv úpravy, veškeré aktualizace provedete z jednoho místa (Nastavení – Šablonové bloky). Změny se vám opět automaticky promítnou do všech vašich šablon.
Zajímá vás, co všechno ještě Boldem umí? Přečtěte si další informace o tom, jak využít automatizovaný marketing ve firmách s Boldem.
Mohlo by vás zajímat:
25. října 2024
Díky nové funkci máte přímo v aplikaci přehled o tržbách a všech důležitých statistikách e-mailových kampaní na jednom místě. Šetřete čas s Boldem.
15. července 2024
Kouzelná zkratka CDP. Ostříleným markeťákům dobře známá, méně zkušení o ní už možná slyšeli, ale nedokáží si přesně představit, co se pod těmito třemi písmeny skrývá. Pojďme si tedy udělat jasno v tom, co to ta Customer Data Platform je.
1. července 2024
Akční tarify Boldem na konci srpna 2024 končí. Jak to bude s cenami od 1. září?