Píšeme Boldem blog

Letní e-mail marketingové novinky v Boldem

Publikováno 5 min. čtení

Letni_email_marketingove_novinky_v_Boldem

Přinášíme vám e-mail marketingové novinky z aplikace Boldem. Na vývoji aplikace Boldem pracujeme usilovně každý den, a proto je na čase se s vámi podělit o funkce, na které jste možná ještě nenarazili, a které vám mohou zásadně ulehčit práci s přípravou vašich e-mailových kampaní. Které funkce to jsou a jak je můžete využít v praxi? Pojďme se na to podívat.

Co vás čeká v přehledu Boldem účtu?

Hned po přihlášení do aplikace se ocitnete v přehledu vašeho účtu. Zde jsme si pro vás připravili jednoduchou nápovědu v 10 krocích, která vám pomůže nastartovat váš e-mailingový účet Boldem. Krok po kroku vás provede vším, co je potřeba v Boldem nastavit, abyste bez sebemenších problémů mohli poslat vaši první kampaň.

Přehled účtu Boldem
Přehled účtu Boldem
Průvodce úvodním nastavením
Průvodce úvodním nastavením

Nebudete-li si s něčím vědět rady, nepanikařte. I na to jsme mysleli. Na stejné stránce najdete užitečné odkazy na naše videonávody, nápovědu a články. Pokud pro vás uvedené informace nebudou dostačující, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu kliknutím na ikonu chatu vpravo dole. Je tady pro vás každý den od 8:30 do 16:30.

E-mail marketingové novinky z aplikace Boldem.
Zajímavosti z aplikace Boldem

Co byste neměli přehlédnout v nastavení?

V části nastavení se toho skrývá opravdu hodně. V dnešním článku si však zmíníme ty nejzákladnější funkce a na další vychytávky se spolu podíváme zase příště.

Nastavení loga a palety barev

Pod položkou Obecné se skrývá jednoduchá, ale velmi užitečná vychytávka, která vám zkrátí čas s přípravou vašich e-mail marketingových kampaní. Oč se jedná? Jde o globální nastavení vašeho loga a palety barev, které používáte na vašem webu, případně e-shopu.

Nastavení loga a palety barev v aplikaci Boldem
Nastavení loga a palety barev v aplikaci Boldem

Paletu barev můžete jednoduše využívat při úpravě šablon a v případě potřeby pak kdykoli rychlostí blesku změnit barvu tlačítek, pozadí či textu do vašich přednastavených barev, aniž byste museli složitě dohledávat barvy přes kapátko, nebo vkládat kódy barev ručně.

Logo, které si přidáte v obecném nastavení, budete mít k dispozici pro globální použití napříč celým vaším účtem a všemi šablonami. Stačí, když si v editoru z obsahové nabídky vyberete obsahový blok Logo a voilà, logo se vám automaticky zobrazí v těle e-mailu.

Práce s paletou barev a logem v editoru šablon
Práce s paletou barev a logem v editoru šablon

Přidání uživatelů a nastavení oprávnění

Do jednoho Boldem účtu může mít přístup více uživatelů. Potřebujete-li rozšířit váš e-mail marketingový tým, není nic jednoduššího než vašemu novému kolegovi poslat pozvánku do účtu Boldem a následně mu nastavit přístupová práva. Vybírat můžete z přednastavených rolí nebo si role můžete poupravit dle vlastních potřeb sami.

Jak přizvat nového uživatele do Boldem účtu?

Přihlaste se do Boldem účtu a přejděte do části Nastavení/Uživatelé. Kromě přehledu všech již existujících uživatelů a odeslaných pozvánek zde můžete pomocí tlačítka Pozvat uživatele v pravém horním rohu přizvat nové členy vašeho týmu.

Nastavení nového uživatele do Boldem účtu
Nastavení nového uživatele do Boldem účtu

Jak nastavit přístupová práva pro konkrétního uživatele?

Přístupová práva lze určit ještě před tím, než někomu pošlete pozvánku. V průběhu vyplňování pozvánky totiž musíte z přednastavených rolí vybrat přístupová práva pro daného uživatele.

Pokud chcete práva určit dle vlastních potřeb, vyberte z rozevírací nabídky možnost Vlastní a pošlete dotyčné osobě pozvánku. Jakmile váš nový kolega příjme vaše pozvání, můžete mu nastavit přístupová práva k vašemu Boldem účtu.

Pozvěte nového uživatele do svého Boldem účtu
Pozvěte nového uživatele do svého Boldem účtu

Vlastní přístupová práva u konkrétního uživatele nastavíte po kliknutí na Detail uživatele. Zobrazí se přehled uživatele a na kartě Role máte možnost určit práva k různým akcím ve vašem účtu.

Nastavení přístupových práv
Nastavení přístupových práv

Testování automatizovaných kampaní nebylo nikdy jednodušší

Určitě to znáte. Máte nastavený automatizovaný scénář a dříme ve vás nejistota, zda automatizace bude fungovat přesně tak, jak očekáváte. V Boldem máte možnost otestovat scénář i bez nutnosti spuštění automatizace, což vám razantně zkrátí čas při testování. Složité simulování celého scénáře hoďte tedy za hlavu.

Názorný příklad testování automatizovaných kampaní

Pojďme si tuto funkci ukázat na názorném příkladu. V účtu máme připravenou automatizaci opuštěného košíku a máme nastavené vše potřebné k tomu, abychom automatizaci mohli bez problému otestovat. To znamená, že máme propojený e-shop s účtem Boldem a ověřeno, že se údaje o objednávkách a košících propisují do systému v části Trackování.

V detailu automatizace klikneme v pravém horním rohu na tlačítko Možnosti a vybereme Otestovat automatizaci.

Testování automatizací v aplikaci Boldem.
Testování automatizací

Otevře se nám pop-up okno. E-mail, na který bude test zaslán, je automaticky předvyplněný. Pokud jej chcete změnit, směle do toho. Jediné, co je potřeba doplnit je ID opuštěného košíku, které najdete v části Aktivita na webu.

Odeslání testovací automatizace
Odeslání testovací automatizace

Po odeslání vám na zvolenou e-mailovou adresu přijde výsledek testovací automatizace, včetně propsaných produktů konkrétního opuštěného košíku. Za pár minut tak můžete zjistit, zda je vaše automatizace nastavena v pořádku, a pokud ano, můžete ji spustit i pro vaše zákazníky.

Zajímá vás, co všechno ještě Boldem umí? Přečtěte si další informace o tom, jak využít automatizovaný marketing ve firmách s Boldem.

Mohlo by vás zajímat:

Klára Messerschmidtová Autor: Klára Messerschmidtová
Publikováno: 20. července 2022

Jste připraveni?

Je to snadné. Začít můžete rovnou.

Vyzkoušejte Boldem

  • Tým sjíždí řeku během raftingu
  • Lidé, kteří se účastní konference
  • Farmář drží dýně
  • Zubařka a její pacientka
  • Portrét mladé ženy
  • Rodina v poli
  • Lidé chatují na obchodní schůzce
  • Žena se usmívá před notebookem
  • Muž přemýšlí v kanceláři
  • Automechanici
  • Prodavačka v obchodě s oblečením
customer data platform Boldem

15. července 2024

Boldem jako Customer Data Platform

Kouzelná zkratka CDP. Ostříleným markeťákům dobře známá, méně zkušení o ní už možná slyšeli, ale nedokáží si přesně představit, co se pod těmito třemi písmeny skrývá. Pojďme si tedy udělat jasno v tom, co to ta Customer Data Platform je.